اصفهان – خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتسال زمزم اصفهان گفت: گل‌های بدی که در بازی با گیتی‌پسند دریافت کردیم، شیرازه تیم ما را از هم پاشید و باعث شکست سنگین تیم ما شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی محمدی شامگاه یکشنبه بعد از شکست سنگین تیمش مقابل گیتی‌پسند اصفهان با اشاره به شرایط این مسابقه و گل‌های دریافتی زمزم اظهار داشت: تیم ما در این بازی گل‌های بدی دریافت کرد که این گل‌های دریافتی باعث شد شیرازه تیم ما از هم بپاشد و به همین دلیل دیگر نتوانیم جبران کنیم.

وی افزود: بعد از دریافت گل‌های ابتدایی، شرایط روحی بازیکنان ما بسیار بد شد و به همین دلیل گل‌های بیشتری دریافت کرده و نتوانستیم آن را جبران کنیم.

سرمربی تیم فوتسال زمزم اصفهان با اشاره به وضعیت تیم زمزم برای بازی‌های آینده تصریح کرد: تلاش می‌کنیم که در بازی‌های آینده نقاط ضعف خود را برطرف کنیم و مطمئن باشید که شرایط تیم ما با یک باخت عوض نمی‌شود.

وی با بیان اینکه بازیکنان ما از موقعیت‌های خود استفاده نکردند، افزود: بازیکنان ما بعد از گل‌هایی که دریافت کردند از موقعیت‌های خود استفاده نکردند اما نباید فراموش کرد که تیم ما نتوانست تمرینات خوبی داشته باشد و پیش از آغاز فصل هیچ اردوی مناسبی نداشت.

محمدی افزود: تیم ما نیاز به تمرینات بیشتری دارد و امیدوارم که با گذشت مدتی، شرایط تیم ما بهبود پیدا کرده و نسبت به گذشته وضعیت بهتری کسب کنیم.

وی با بیان اینکه گیتی‌پسند نایب‌قهرمان آسیاست، اضافه کرد: ‌تیم گیتی‌پسند بازیکنان ملی‌پوش بسیاری دارد و 9 نفر از بازیکنان ملی‌پوش این تیم در بازی مقابل ما حضور داشتند که این باعث شکست ما شد.

دیدار تیم‌های فوتسال زمزم اصفهان و گیتی‌پسند با پیروزی 7 بر صفر گیتی‌پسندی‌ها به پایان رسید.