تیم فوتوالی هیات انجمن‌های ورزشی آق قلا مقام قهرمانی نخستین دوره رقابتهای آزاد کشوری را که در اراک برگزار شد به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار مهر، در مرحله نیمه نهایی نخستین دوره مسابقات آزاد چهار نفره فوتوالی در اراک ابتدا تیم‎های "بابایی گنبد" و "شهر ایده‌آل رشت" به رقابت با یکدیگر پرداختند که این بازی نفس‌گیر پس از 105 دقیقه تلاش دو تیم با نتیجه  2 بر یک به سود نماینده رشت پایان یافت و این تیم به دیدار فینال راه یافت.

در دیگر بازی این مرحله تیم‌های "شهرداری اراک" و "هیات انجمن های ورزشی آق قلا" برای معرفی دومین فینالیست مسابقات به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی 2 بر صفر نماینده استان گلستان به اتمام رسید.

بدین ترتیب دیدار پایانی این دوره از مسابقات بین تیم‌های هیات انجمن‌های ورزشی آق قلا و شهر ایده‌آل رشت برگزار شد که در پایان تیم هیات انجمن‌های ورزشی آق قلا موفق شد با نتیجه 2 بر یک حریف قدرتمند خود را شکست دهد و عنوان قهرمانی این دوره از رقابتها را به خود اختصاص دهد.

در پایان این رقابتها کمیته فنی مسابقات "عثمان سن‌سبیـلی" ستاره اسبق تیم ملی والیبال ایران از تیم هیات انجمن‌‎های ورزشی آق قلا را به عنوان فنـی‌ترین بازیکن انتخاب کرد.