کرمان - خبرگزاری مهر: در پی اتفاقات اخیر در مس کرمان و درگذشت مربی بومی تیم و استعفای محمود یاوری نماینده کرمان در لیگ برتر عملا بدون کادر فنی مانده است و گمانه زنی ها در خصوص انتخاب کادر فنی جدید همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال کرمان این روزها دوران افت و رکود شدیدی را پشت سر می گذارد این تیم درحالی هفته گذشته مدیرعامل خود را پس از مدیریت بسیار ضعیف شهبازی تغییر داد و ایرانمنش را جایگزین کرد که از ابتدای فصل جاری تا کنون هیچ بردی را دشت نکرده است و با چهار امتیاز در قعر جدول لیگ برتر قرار گرفته است.

مس امروز بیش از هر زمان دیگر خطر سقوط را حس می کند و امیدوار است با ایجاد تغییر در کادر فنی و برخی بازیکنان بتواند نتایج بهتری را در هفته های آینده کسب کند.

محمد یاوری پس از اینکه نتوانست در مس کرمان تاثیر گذار باشد این تیم را ترک کرد و استعفا داد هر چند استعفای یاوری مورد قبول ایرانمنش قرار نگرفته است و مدیرعامل باشگاه فرصتی را خواسته تا مربی دیگری را به مجموعه مس اضافه کند اما یاوری از ادامه همکاری با تیم کرمانی سر باز زده است.

استعفای یاوری؛ از مس کرمان تا فجر شیراز

وی ابتدا به صورت شفاهی استعفا دارد و بعد بیانیه ای در این مورد منتشر کرد و درنهایت روز گذشته نیز با حضور در باشگاه به صورت کتبی استعفا داد.

گویا در جلسه روز گذشته با استعفای یاوری مخالفت شده است اما وی گفته است وقتی خودش با یک تماس سرمربی مس کرمان شده است هم اکنون نیز مدیران مس کرمان باید در اسرع وقت مربی جدید مس را مشخص کنند.

متاسفانه مس کرمان با فوت ناگهانی مهدی محمدی نیز مواجه شده است و به این ترتیب مس با خلاء مربی مواجه شده است.

در گذشته در چنین مواردی تنها گزینه مس مهدی محمدی بود اما اکنون مس کرمان بدون گزینه جانشین مناسب مانده است.

مذاکره با مظلومی رد شد/ مس در انتظار جدایی لوکا از ذوب آهن

در این میان مسئولان مس هر گونه مذاکره با مظلومی را نیز برای حضور در مس کرمان تکذیب کرده اند و گویا فاصله مظلومی نیز با مس کرمان زیاد است و امکان حضور این مربی محبوب کرمانیها نیز در این شهر وجود ندارد.

از سوی دیگر گفته می شود به دلیل استعفای پیروانی از فجر شیراز گزینه تماشاگران و مدیران این تیم نیز برای جایگزینی پیروانی در واقع یاوری را مد نظر قرار داده اند و یاوری با خیال راحت مس را ترک کرده است.

در این میان مس کرمان مانده است و تیمی بدون مربی با این وجود در حال حاضر کادر مدیریتی به مربیان بومی کرمان اعتماد کرده و هم اکنون تمرین زیر نظر مربیان کرمانی در حال انجام است.

از سوی دیگر وضعیت بوناچیچ نیز که بسیار مورد علاقه تماشاگران کرمانی است و در مس کرمان نیز سابقه خوبی داشته است در تیم ذوب آهن مساعد نیست و گفته می شود لوکا در آستانه جدایی از ذوب آهن قرار دارد و مربیان مس در انتظار تعیین تکلیف لوکا و جذب این سرمربی هستند.

در هر صورت سردرگمی در مس کرمان بیش از هر زمان دیگر است و به نظر می رسد مدیرعامل جدید و هیئت مدیره تیم باید در کوتاه ترین زمان ممکن تصمیم جدی در خصوص بهبود وضعیت این تیم بگیرند.

مس با کمبود بازیکن نیز مواجه است/ لزوم تشکیل کمیته بحران در فوتبال کرمان

مدیرعامل مس کرمان در خصوص آخرین وضعیت مس کرمان گفته است که با استعفای یاوری مخالف است و حتی امکان شکایت از این مربی به کمیته انضباطی لیگ به دلیل ترک تمرینات نیز وجود دارد.

اکبر ایرانمنش افزوده است که یاوری اعلام کرده که دیگر سر تمرینهای مس کرمان حضور نخواهد یافت.

با این وجود تصمیم نهایی در خصوص مس کرمان با هیئت مدیره تیم است و به نظر می رسد در نخستین گام ایرانمنش باید کمیته بحران در مس کرمان تشکیل دهد زیرا مس کرمان در زمینه های مختلف با کمبود و بحران مواجه شده است و نگه داشتن این تیم در لیگ برتر مهمترین هدف این کمیته باید باشد.

در صورت حل مشکل کادر فنی ایرانمش با مشکل دیگری به نام عدم وجود بازیکنان توانا در تیم مواجه است و باید به دنبال گزینه هایی برای پر کردن سهمیه های باقیمانده مس برای نجات این تیم باید باشد.