محلات – خبرگزاری مهر: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان محلات از اجرای نمایش " اراده های قوی اما سست" در این شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی ملک محمدی گفت: این نمایش با موضوع آسیب های اجتماعی و نگاه ویژه به معضلات ناشی از مصرف مواد مخدر تولید شده است.

وی با بیان اینکه این نمایش برای رده سنی نوجوانان است، افزود: امروزه هنر جایگاه ویژه ای برای آموزش و تعلیم دارد و توجه به آن می تواند در نهادینه کردن فرهنگ های صحیح موثر باشد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان محلات ادامه داد: این نمایش در همین راستا و با هدف پیشگیری از آسیبهای اجتماعی ( مواد مخدر ) و آگاهی نوجوانان  می باشد.

ملک محمدی بیان کرد:اعضای گروه نمایش به ترتیب کارگردان جوان محمد سلطان احمدی کارگردان و محمود صفرزاده، علی آشوری ،سید جمال حسینی و محمد سلطان احمدی بازیگران این نمایش می باشند.

وی افزود: نمایش صحنه ای" اراده های قوی اما سست" توسط گروه  نمایشی مات  از دوشنبه 18 شهریورر، ساعت ۱۸ در محل سالن نمایش تجربه اداره فرهنگ وارشاد اسلامی محلات برگزار و تا 20 شهریور ادامه دارد.

 ملک محمدی در ادامه از برگزاری نمایشگاه آثار تذهیب در محلات خبر داد و گفت: این نمایشگاه به ارائه آثار هنرمند محلاتی نسرین میرزابیگی پرداخته است و تا 22 شهریور در محل موزه صنایع دستی عرش محلات برپاست.