مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه پرسپولیس در دربی نمی‌خواست گل بخورد اما این تیم در صدد زدن گل بود، گفت: متاسفانه در آن بازی از موقعیت‌هایی که نصیب‌مان شد، نتوانستیم به خوبی استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، کریم بوستانی،‌ مربی تیم استقلال در خصوص دربی و اتفاقات پس از آن اظهار داشت:‌ بالاخره دربی یک مسابقه حساس است که تا یک هفته پس از آن نیز همه چیز را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد. پرسپولیس می‌خواست گل نخورد و ما در صدد زدن گل بودیم که متاسفانه از موقعیت‌هایی که نصیب‌مان شد نتوانستیم به خوبی استفاده کنیم.

وی در ادامه تاکید کرد: در کل این دربی آن‌طور که می‌گفتند هم کسل‌کننده و خسته‌کننده نبود و تنها این مسابقه گل نداشت.

مربی تیم فوتبال استقلال در ادامه در خصوص بازی روز پنجشنبه این تیم برابر ذوب‌آهن اصفهان افزود: در آن بازی دنبال سه امتیاز کامل هستیم و می‌خواهیم با شکست ذوب‌آهن از صدر  جدول فاصله نگیریم. ذوب‌آهن نیز در بازی قبلی خود مقابل فولاد شکست خورد و با انگیزه مقابل ما ظاهر می‌شود.

بوستانی در پایان، بازی روز 27 شهریور مقابل بوریرام تایلند را بسیار حساس و سرنوشت‌ساز خواند و گفت: آن مسابقه شرایط خاص خودش را دارد و بسیار حائز اهمیت است. ما نماینده ایران هستیم و می‌خواهیم با یک بازی قدرتمند این تیم را شکست داده و راهی مرحله نیمه‌نهایی شویم.