تیم بسکتبال با ویلچر جواان ایران در مرحله حذفی مسابقات قهرمانی جهان مقابل استرالیا شکست خورد و از صعود به مرحله نیمه نهایی این رقابت ها بازماند.

به گزارش خبرگزاری مهر، در ادامه پنجمین دوره مسابقات بسکتبال با ویلچر قهرمانی جوانان جهان که در ترکیه جریان دارد، امروز پنجشنبه دیدارهای مرحله حذفی برگزار شد. در چارچوب این مرحله از مسابقات تیم ایران که در پایان مرحله مقدماتی عنوان دوم گروه اول را به خود اختصاص داده بود، در سالن "یارگیر" آدانا به مصاف استرالیا، تیم سوم گروه دوم مرحله مقدماتی رفت اما نتیجه این بازی را 66 بر 61 واگذار کرد.

این در حالی است که تیم بسکتبال جوانان ایران در مرحله مقدماتی و پس از باخت به آلمان موفق به کسب چهار پیروزی متوالی برابر مکزیک، انگلستان، آفریقای جنوبی و کانادا شده بود.

در هر صورت با شکست برابر استرالیا، تیم بسکتبال با ویلچر جوانان ایران از صعود به مرحله نیمه نهایی و قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر بازماند. تیم کشورمان دیدارهای خود را برای کسب یکی از عنوان‌های پنجم تا هشتم دنبال خواهد کرد. در همین چارچوب تیم کشورمان دیدار آتی خود را مقابل بازنده دیدار تیم‌های سوئد و کانادا برگزار می‌کند.