مسابقات تکواندو قهرمانی کشور در دو بخش نونهالان و خردسالان پسر با قهرمانی تیم‌های تهران و البرز به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، بيست و دومين دوره مسابقات تکواندو قهرمانی نونهالان ایران روز جمعه در سالن 6000 نفری 25 آبان مجموعه ورزشی نقش جهان اصفهان برگزار شد که در پایان تهران با 3 مدال طلا، 2 نقره و 2 برنز و کسب 70 امتیاز مقام قهرمانی را از آن خود کرد.
 
مازندران هم با 2 مدال طلا، 4 برنز و 53 امتیاز دوم شد و البرز با یک مدال طلا، 2 نقره و 2 برنز و 50 امتیاز بر سکوی سوم ایستاد.در این رده‌بندی، تیم‎های گیلان، کرمانشاه، ایلام، قم، همدان، آذربایجان شرقی و فارس به ترتیب رده‎های چهارم تا دهم را از آن خود کردند.
 
در پایان بیست و دومین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی نونهالان عنوان بهترین سرپرست به مرتضی عسگری از هرمزگان رسید، محمد مهدی کریمی به عنوان بازیکن پهلوان معرفی شد، عنوان مربی برتر به حسینعلی نعیمی از تهران تعلق گرفت، محمدرضا ماندگار و سید یعقوب حسینی به عنوان داوران برتر دست یافتند، حمید جهانگیری از همدان فنی‎ترین بازیکن مسابقات شناخته شد و عنوان تیم اخلاق نیز به آذربایجان غربی رسید. 
 
همپنین در بخش خردسالان که روز پنجشنبه در همین سالن برگزار شد البرز با 4 مدال طلا، یک نقره و 2 برنز و 79 امتیاز بر سکوی قهرمانی ایستاد، مازندران با کسب 2 طلا، 2 نقره و یک برنز و 58 امتیاز دوم شد. ضمن اینکه تیم‌‎های بوشهر با یک طلا، یک نقره و 2 برنز و 40 امتیاز و تهران با یک طلا و 3 برنز و 40 امتیاز به ترتیب رده‎های سوم و چهارم را از آن خود کردند. در رده‌‎بندی این بخش از مسابقات تیم‌های گیلان، اصفهان الف، قم، فارس، قزوین و کرمانشاه به ترتیب رده‌های پنجم تا دهم را به خود اختصاص دادند.
 
رقابت‌های قهرمانی کشور در این دو رده سنی امروز شنبه و روز یکشنبه در بخش دختران پیگیری می‌شود.