مدیر تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به صحبت های مطرح شده در مورد جدایی محمد رویانیان از این تیم گفت: من که نزدیک تیم هستم چنین چیزی نشنیده‌ام. ضمن اینکه پرسپولیس با رویانیان تازه جا افتاده است و قطعا جدایی وی به پرسپولیس لطمه می‌زند.

محمد پنجعلی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص پیروزی پرسپولیس برابر تیم گسترش فولاد در هفته نهم لیگ برتر اظهار داشت: تیم پرسپولیس از وقتی لیگ را شروع کرده رو به رشد بوده است. تیم ما هم خوب بسته شده و هم مدعی اصلی قهرمانی است. بازیکنان پرسپولیس به خود باوری لازم رسیده‌اند و پخته بازی می‌کنند.

وی با اشاره به حضور محمدرضا خلعتبری در ترکیب اصلی پرسپولیس یادآور شد: خلعتبری کمک زیادی به پرسپولیس کرده است. البته هر چه زمان بیشتری بگذرد، این بازیکن بیشتر جا می‌افتد. به هر حال او تجربیات زیادی دارد و می‌تواند زود با سایر بازیکنان هماهنگ شود.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر سرعت بازی این تیم در دیدار برابر گسترش فولاد افزود: گسترش فولاد تیم دونده و جوانی دارد. آنها برای هر تیمی لقمه گلوگیری هستند.

پنجعلی همچنین در خصوص شایعات برکناری محمد رویانیان از پرسپولیس، خاطرنشان کرد: من که نزدیک تیم هستم چنین چیزی نشنیده‌ام. ضمن اینکه پرسپولیس با رویانیان تازه جا افتاده است و قطعا جدایی وی به پرسپولیس لطمه می‌زند.

وی در پایان گفت: اگر فوتبال ایران حرفه‌ای شود، نزدیک‌ترین تیم به استانداردهای حرفه‌ای همین پرسپولیس است. رویانیان کارهای اساسی و اقتصادی خوبی در پرسپولیس انجام داده و نتیجه آنرا در آینده خواهید دید.

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته نهم لیگ برتر فوتبال، جمعه شب در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم گسترش فولاد تبریز رفت و با نتیجه یک بر صفر به برتری رسید. تنها گل این بازی توسط محمدرضا خلعتبری از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.