کمیته مسابقات فدراسیون تنیس روی میز برای دومین‌بار مهلت ثبت‌نام از تیم‌های متقاضی حضور در فصل جدید رقابت‌های باشگاهی را تمدید کرد. بر این اساس 35 روز دیگر فرصت داده شده تا تیم‌ها آمادگی خود را برای حضور در این دوره از مسابقات اعلام کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس مهلت تمدید شده، تیم‌های متقاضی شرکت در لیگ تنیس روی میز امسال تا 25 مهرماه فرصت دارند آمادگی رسمی خود را به فدراسیون و کمیته مسابقات اعلام کنند. بنا به گفته داریوش ضرغام‌پور، رئیس کمیته مسابقات امروز شنبه طی نامه‌ای رسمی به 6 باشگاه حاضر در لیگ گذشته و دیگر باشگاه‌های فعال در تنیس روی میز تمدید دوباره مهلت ثبت‌نام حضور در لیگ برتر اعلام خواهد شد.

کمیته مسابقات فدراسیون تنیس روی میز در حالی برای دومین‌بار اقدام به تمدید مهلت ثبت‌نام از تیم‌های لیگ برتری کرده که طی دو مهلت تعیین شده قبلی، تعداد تیم‌های متقاضی شرکت در لیگ برتر به حد نصاب نرسید. این کمیته ابتدا طی اطلاعیه‌ای که اواخر اردیبهشت‌ماه در اختیار تیم‌ها و باشگاه‌ها قرار گرفت تا 31 مردادماه به آنها برای اعلام حضور در این مسابقات فرصت داد اما اعلام آمادگی تنها دو تیم پتروشیمی بندرامام و همدان باعث تمدید این مهلت تا 20 شهریورماه شد.

دومین فرصت در نظر گرفته برای ثبت‎نام تیم‎ها هم در حالی به پایان رسید که تنها پتروشیمی نوری عسلویه و هیات اصفهان برای حضور در مسابقات اعلام آمادگی کرده بودند به همین دلیل و از آنجا که هنوز تعداد تیم‌های متقاضی شرکت در این رقابت‌ها به حد نصاب نرسیده، کمیته مسابقات اقدام به تمدید دوباره مهلت ثبت‌نام تیم‌ها تا 25 مهرماه کرد. بر این اساس تیم‌های فعال تنیس روی میز 35 روز دیگر فرصت دارند تا برای حضور در رقابت‌های امسال اعلام آمادگی کنند.

بنا به اعلام رئیس کمیته مسابقات فدراسیون تنیس روی میز برای برگزاری رقابت‌های لیگ حضور حداقل 6 تیم لازم است.