تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۰

مدیرعامل باشگاه مس کرمان از آخرین تلاش‌های این باشگاه برای حفظ محمود یاوری در این تیم خبر داد و گفت: در جلسه امروز اعلام می‌کنیم که اگر یاوری بخواهد در خدمتش هستیم در غیر اینصورت به قول خودمان برای جدایی وی پایبندیم.

اکبر ایرانمنش در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به دیدار مس کرمان برابر فولاد خوزستان اظهارداشت: متاسفانه در دقایق پایانی برد را از دست دادیم. تا چهار دقیقه به پایان بازی 2 بر یک جلو بودیم اما نتوانستیم برتری را حفظ کنیم. البته مساوی بهتر از باختن است و یک امتیاز از صدرنشین گرفتیم.

وی افزود: تیم ما نقاط ضعفی دارد که باید برطرف شوند. در دفاع و هافبک با مشکلاتی مواجه هستیم. برخی پست‌ها خالی است ولی باید بازیکن اروپایی بخریم که این هم مستلزم هزینه‌های زیاد است. با این حال چاره‌ای نیست و با وجود تمام محدودیت‌هایی که داریم باید دست به عصا حرکت کنیم.

مدیرعامل باشگاه مس کرمان در خصوص آخرین وضعیت محمود یاوری نیز خاطرنشان کرد: هنوز او با ما خداحافظی نکرده است. امروز جلسه داریم و اگر خود یاوری تمایل داشته باشد وی را حفظ خواهیم کرد ولی اگر همچنان برای رفتن مصر باشد روی قول خودمان برای جدایی وی هستیم.

ایرانمنش درباره شرایط ادامه تمرینات تیم در صورت خداحافظی با یاوری عنوان کرد: مربیانی که در کادر فنی تیم حضور دارند تمرینات تیم را ادامه می‌دهند تا مربی جدید را انتخاب کنیم. ما در این مدت با چند مربی مذاکراتی داشتیم که خارجی بودند. ضمن این که کهندل به عنوان مدیر تیم همه کارها را زیر نظر خواهد داشت.

مدیرعامل باشگاه مس کرمان از جلسه با لیدرهای تیم خبر داد و گفت: یک‌بار با آنها صحبت کردیم و قصد داریم جلسه دیگری برگزار کنیم تا دیگر شاهد مسایل حاشیه‌ای گذشته نباشیم.