مدیرعامل باشگاه ملوان انزلی با اشاره به فسخ قرارداد مدافع تیم فوتبال این باشگاه گفت: سعید سالارزاده خودش به من پیامک زد و خواست تا کمکش کنم که از ملوان برود!

صادق درودگر در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص فسخ قرارداد سعید سالارزاده مدافع تیم ملوان اظهار داشت: صبح امروز جلسه کمیته انضباطی تشکیل شد و تصمیم گرفتیم تا قرارداد سالارزاده به صورت توافقی فسخ شود. این بازیکن خودش می‌خواست که از ملوان برود و حتی به من پیامک زد که کمکش کنم تا از ملوان جدا شود.

وی با بیان اینکه سالارزاده 15 سال برای ملوان زحمت کشیده و احترامش واجب است، گفت: بهتر است برخی مسائل را از خود سالارزاده بپرسید. یکسری از موارد از جمله دلیل جدایی را باید خود این بازیکن جواب بدهد.

مدیرعامل باشگاه ملوان در خصوص احتمال جذب بازیکن دیگر به جای سالارزاده تاکید کرد: با وجود بازیکنانی مثل دلاوری و کورشی نیازی به بازیکن دیگری نداریم ولی اگر کادر فنی بخواهد در این زمینه هم اقدام خواهیم کرد.

درودگر همچنین در پاسخ به سئوالی مبنی بر نارضایتی باشگاه از عملکرد "اسکوچیچ" سرمربی این تیم هم گفت: من به کار اسکوچیچ اعتقاد دارم و از او حمایت می‌کنم. از جمله مدیرانی هستم که آستانه تحملم بالاست چون طبق منطق و به دور از احساس سرمربی تیم را انتخاب کردم. به هر حال از هواداران هم می‌خواهم از سرمربی تیم حمایت کنند.

وی در پایان با تاکید بر اینکه ملوان به زمان بیشتری نیاز دارد، تصریح کرد: تعدادی از بازیکنان اصلی دیر به ما اضافه شدند. ضمن اینکه حدود 13 بازیکن ما عوض شده‌اند و هماهنگی آنها زمان می‌برد. ملوان بازیکنان جوان خوبی دارد. با این بازیکنان ما امسال در لیگ شرایط خوبی خواهیم داشت و قطعا سال آینده پدیده لیگ برتر خواهیم شد!