مجموعه شعر تازه‌ای از حدیث لزرغلامی و به همت نشر چکه منتشر می‌شود. هنوز عنوان دقیقی برای این مجموعه انتخاب نشده، اما «پنج حرف حقیقت» یا «حقیقت، زن است» دو نامی هستند که شاعر برای مجموعه شعر تازه‌اش در نظر گرفته است.

حدیث لزرغلامی در گفتگو با خبرنگار مهر از انتشار دومین مجموعه شعر خود خبر داد و افزود: «اگر زن نبودم، قطار بودم» عنوان نخستین مجموعه شعر سپید من بود. در دومین مجموعه، باز هم گزیده‌ای از شعرهای سپید من در دو سال اخیر منتشر می‌شود.

به گفته شاعر، در این مجموعه از احساسات زنی سخن گفته شده که در تهران زندگی می‌کند و درد دوره معاصر را چشیده است. «پنج حرف حقیقت» که یکی از گزینه‌های احتمالی برای عنوان کتاب است از شعر «ایمان بیاوریم به آغاز فصل سرد» فروغ فرخزاد گرفته شده است. آنجا که می‌گوید: «... و جای پنج شاخه انگشت‌های تو که مثل پنج حرف حقیقت بودند، چگونه روی گونه او مانده است؟»

لزرغلامی در پاسخ به این‌که چرا شعرهایش زنانه است، بیان کرد: فروغ فرخزاد در گفتگو با ایرج گرگین در جواب همین سئوال می‌گوید، من خوشبختانه یک زنم. به همین خاطر، شعرهایم حس و حال زنانه دارد. در ارتباط با من هم همین است؛ وگرنه هنر، حد و مرز و تفکیک جنسیتی نمی‌شناسد، اما چه بخواهم چه نخواهم من یک زن هستم و وقتی برای بچه‌ها داستان می‌نویسم، شخصیت اصلی داستانم یک دختر بچه است؛ چون درک و دریافتی از دنیای پسرها ندارم، وقتی هم شعر می‌گویم از نگاه یک زن به همه چیز نگاه می‌کنم.