عضو تیم ملی تکواندو کشورمان به دلیل آسیب دیدگی حضور در بازیهای کشورهای اسلامی را از دست داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد امامی عضو تیم ملی تکواندو اعزامی به مسابقات کشورهای اسلامی در جریان تمرینات تیم ملی از ناحیه رباط پا دچار آسیب دیدگی شدید شد و حضور در این رقابتها را از دست داد. امامی سال گذشته یکی از خوبهای لیگ برتر بود و آمادگی بالایی را نیز در تمرینات تیم ملی از خود به نمایش گذاشته بود. 
 
کادر فنی تیم ملی در تلاش است تا یک تکواندوکار دیگر را در وزن ششم برای حضور در بازیهای کشورهای اسلامی جایگزین امامی کند. از مهران عسگری و افشین ساکت به عنوان گزینه های حضور در ترکیب تیم ملی نام برده می شود. 
 
انتظار می رود کادر فنی تیم ملی نگاهی به جوانانی که در چند ماه گذشته حضور در اردوی تیم ملی را تجربه کرده اند را نیز مد نظر قرار دهد. نفراتی چون مرتضی شیری که در رقابتهای تونس هم عملکرد خوبی به نمایش گذاشت. خلیفه می تواند با حضور عمیدی در وزن ششم و خدابخش در وزن هفتم که اوزان تخصصی این دو تکواندوکار است ، شیری را در وزن هشتم به اندونزی اعزام کند. 
 
احمد محمدی و جلال خدامی دیگر تکواندوکارانی هستند که مترصد اعتماد کادر فنی هستند. بعید به نظر می رسد تکواندوکاری که حتی در انتخابی ها شرکت نداشته بتواند برای تیم ملی مفید باشد. جایگزین امامی روز یکشنبه از سوی کادر فنی معرفی می شود. 
 
رقابتهای کشورهای اسلامی دهه اول مهرماه در اندونزی برگزار می شود و تیم ملی ایران دوشنبه آینده برای حضور در این مسابقات راهی جاکارتا می شود.