رئیس انجمن سپک تاکرا در آستانه جام جهانی و مرحله دوم لیگ جهانی این رشته در تایلند گفت: در صورتی که کمیته ملی المپیک از این رشته حمایت کند، می‌توانیم در بازی‌های آسیایی اینچئون روی سکو برویم.

سهراب آزاد در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد شرایط تیم ملی سپک تاکرا پیش از جام جهانی تایلند و مرحله دوم لیگ جهانی ضمن بیان مطلب فوق گفت: مسابقات جام جهانی از امروز دوشنبه در دو بخش دبل و رگو در تایلند آغاز می‌شود و تیم ایران نیز روز سه‌شنبه نخستین بازی خود را انجام می‌دهد. ما تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و آمادگی بالایی برای حضور در این رقابتها داریم.

وی اضافه کرد: مرحله دوم لیگ جهانی نیز سه روز پس از جام جهانی در تایلند برگزار می‌شود که ما بعد از جام جهانی در این کشور تمرینات خود را پی خواهیم گرفت. در مرحله نخست خود را به شش تیم برتر دنیال رساندیم و اگر دو دیدار را در این مرحله ببریم شانس رفتن روی سکو را خواهیم داشت. امیدوارم که بازیکنان آنچه را که از آنها خواسته شده را به اجرا در آورند.

رئیس انجمن سپک تاکرا در خصوص حضور این تیم در بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون خاطرنشان کرد: در سه‌ رشته سپک تاکرا 24 مدال توزیع می‌شود که ما اگر مورد حمایت قرار بگیریم، شانس کسب مدال را داریم. کشورهای اندونزی، مالزی، تایلند و کره‌جنوبی جزو قوترین کشورهای دنیا در این رشته هستند و حتی تیمی مثل میانمار نیز خوب کار می‌کند.

آزاد در پایان گفت: ما قبلا این موضوع را به کمیته ملی المپیک عنوان کردیم و انتظار حمایت داریم. البته همین حالا هم برای شروع کمی دیر است ولی امیدوارم هر چه زودتر تکلیف ما را برای حضور در این بازی‌ها مشخص کنند چرا که از شانس کسب مدال برخوردار هستیم.