سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان با افتضاح دانستن زمین چمن ورزشگاه باهنر کرمان گفت: از مسئولان این ورزشگاه گلایه داریم چون آنها از دادن صندلی برای اتاق کادر فنی امتناع می‌کردند و در نهایت با خواهش و التماس سه صندلی گرفتیم!

حسین ابن قاسم در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص تساوی تیم فولاد خوزستان مقابل مس کرمان در هفته نهم لیگ برتر اظهار داشت: ما روی غافلگیری دو گل دریافت کردیم. پیروزی دست خودمان بود ولی تیم مس تغییر سیستم داد و "ادینیهو" را از خط هافبک به خط حمله منتقل کرد. همین باعث شد تا دو گل دریافت کنیم. خوشبختانه در دقایق پایانی گل تساوی را زدیم و مطمئنا اگر وقت بیشتری بود، می‌توانستیم گل سوم را هم بزنیم.

وی با انتقاد از زمین ورزشگاه باهنر کرمان تاکید کرد: زمین چمن این ورزشگاه واقعا افتضاح بود بخصوص جلوی دروازه‌ها. کیفیت پایین چمن به گونه‌ای بود که گلرها برای کاشتن توپ و شروع بازی مشکل داشتند.

سرپرست تیم فولاد همچنین با انتقاد از امکانات رختکن یادآور شد: در اتاق کادر فنی در رختکن همیشه سه، چهار صندلی وجود داشت ولی امسال این صندلی‌ها در اتاق نبود. در نهایت پس از هزار خواهش و التماس وقتی تیم آماده حضور در زمین شد سه صندلی به ما دادند! این اتفاق‌ها برای فوتبال ما و ورزشگاهی که کنفدراسیون فوتبال آسیا تایید کرده است، زشت است.

ابن قاسم همچنین در خصوص تداوم صدرنشینی فولاد با توقف تیم‌های تراکتورسازی و نفت تهران در هفته نهم گفت: خوشبختانه نفت مقابل سایپا مساوی کرد و ما صدرنشین ماندیم. کاش سایپا در این مسابقه پیروز می‌شد. به هر حال ما برای تداوم صدرنشینی برنامه داریم و باید هفته آینده سایپا را در اهواز شکست بدهیم.

تیم فوتبال فولاد خوزستان در هفته نهم لیگ برتر روز جمعه در ورزشگاه شهید باهنر کرمان میهمان تیم مس بود که این بازی در نهایت با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.