سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی در حالی امروز معرفی می‌شود که محمود یاوری گزینه اصلی این باشگاه برای جایگزینی غلامحسین پیروانی است.

به گزارش خبرنگار مهر، از جدایی غلامحسین پیروانی از تیم فوتبال فجر سپاسی حدود یک هفته می‌گذرد و مسئولان باشگاه فجر در این مدت تلاش زیادی را برای پیدا کردن جانشین پیروانی به کار بسته‌اند. قرار است جلسه نهایی هیات مدیره باشگاه فجر امروز یکشنبه برگزار شود تا نام سرمربی به صورت رسمی اعلام شود. این در حالی است که محمود یاوری سرمربی مستعفی تیم مس کرمان گزینه اصلی تیم فجر است و به احتمال زیاد از فردا کارش را در شیراز آغاز می‌کند.

یاوری برای فعالیت در تیم فجر باید از سرمربیگری مس کرمان استعفا می‌داد تا بدون مواخذه شدن از طرف مدیران این باشگاه، کارش را در تیم فجر آغاز می‌کرد. این اتفاق بعد از بازی مس با فولاد رخ داد و در نهایت با استعفای یاوری موافقت شد تا وی مشکلی برای آغاز فعالیتش در تیم فجر نداشته باشد.

در این مدت مدیران باشگاه فجر سپاسی هم برای آنکه تیمشان در هفته نهم بلاتکلیف نباشد و نبود سرمربی به آنها ضربه نزند، علی اصغر کلانتری را به عنوان مربی به کادر فنی اضافه کردند. طبق توافق باشگاه فجر و کلانتری، این مربی پس از معرفی سرمربی جدید به عنوان دستیار اول به کارش ادامه خواهد داد.