سرمربی هلندی تیم ملی تیراندازی با کمان مجارستان برای بررسی آخرین وضعیت آمادگی اعضای تیم ملی بزرگسالان ایران در کمپ کمانگیران حضور یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، توماس بیل بر اساس برنامه‌های تمرینی که از قبل در اختیار اعضای تیم ملی بزرگسالان ایران قرار داده بود از امروز یکشنبه به مدت 9 روز در کمپ تیراندازی با کمان حضور پیدا می‌کند تا در روند فعالیت‌های کمانگیران ایرانی قرار گیرد.

سرمربی تیم ملی تیراندازی با کمان مجارستان قبل از این دوره با حضور در جمع کمانگیران کشورمان از نظر فیزیکی، روانشناسی، تکنیک، استیل و . . . با ضعف‌ها و قوت‌های ملی‌پوشان آشنا شده بود و برای رشد هر ورزشکار به طور جداگانه برنامه‌های روز دنیا را در اختیار آنها قرار داد.

بر این اساس در رشته ریکرو، بهزاد پاکزاد، غلامرضا رحیمی، روزبه نظریان، ساره اسدی، مریم محمودی سرشت و آمنه مرزوقی و در رشته کامپوند، امیر کاظم‌پور، اسماعیل عبادی، حمزه نکوئی، مهتاب پارسامهر، مینو عابدی و سارا تبیان زیر نظر مربیان خود منصور کردی، نجمه آبتین و اکرم شعبانی برای حضور در مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی، در اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان حضور دارند.