نماینده ایران در بیست و چهارمین دوره رقابت‌های بسکتبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا در پایان دیدارهای روز سوم این مسابقات با توجه به نتایج به دست آمده و پیروزی نماینده بحرین، از صدر جدول رده‌بندی یک پله سقوط کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، بیست و چهارمین دوره مسابقات بسکتبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا روز یکشنبه با برگزاری دو دیدار از هر یک از گروه‌های A و B در امان اردن پیگیری شد. در جریان دیدارهای این روز از رقابت‌ها نماینده بحرین که پیش از این نتیجه تنها دیدار برگزار شده خود را واگذار کرده بود، در مصاف با الجیش سوریه موفق شد با 15 اختلاف به برتری دست یابد.

این دیدار از گروه اول مسابقات برگزار شد. در دیگر دیدار که از گروه دوم برگزار شد، نیز دارنده مدال برنز دوره پیشین این رقابت‌ها یعنی دهوک عراق مقابل نماینده هند به پیروزی دست یافت.

نتیجه دو دیدار برگزار شده از روز سوم مسابقات بسکتبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا به شرح زیر است:
گروه A:
* الهلا بحرین 104 - الجیش سوریه 89

گروه B:
* ONGC هند 70 - دهوک عراق 99

در پایان دیدارهای روز سوم مسابقات بسکتبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا تیم الهلا بحرین با بردی که به دست آورد، از رده سوم به صدر جدول رده‌بندی صعود کرد و جایگاه ماهان در این رده را از آن خود کرد. نماینده کشورمان که در این روز از مسابقات با قرعه استراحت روبرو بود به رده دوم تنزل پیدا کرد. تنها رده بدون تغییر در این گروه مربوط به رده چهارم است که همچنان در اختیار نماینده سوریه است.

در گروه B اما تنها صدرنشینی الریان قطر بدون تغییر ماند. در این گروه نماینده عراق با کسب اولین برد خود از رده چهارم به رده دوم صعود کرد و باعث سقوط یک پله‌ای نماینده قزاقستان از رده دوم به سوم شد. در این گروه نماینده هند هم با یک پله سقوط مواجه شد.

رده‌بندی هشت تیم شرکت کننده در بیست و چهارمین دوره مسابقات بسکتبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا در پایان دیدارهای روز سوم به این شرح است:
گروه A:
1- الهلا بحرین (2 بازی، یک برد، یک باخت، 3 امتیاز)
2- ماهان ایران (یک بازی، یک برد، بدون باخت، 2 امتیاز)
3- ASU اردن (یک بازی، یک برد، بدون باخت، 2 امتیاز)
4- الجیش سوریه (2 بازی، بدون برد، 2 باخت، 2 امتیاز)

گروه B:
1- الریان قطر (2 بازی، 2 برد، بدون باخت، 4 امتیاز)
2- دهوک عراق (2 بازی، یک برد، یک باخت، 3 امتیاز)
3- کاپچاکای قزاقستان (2 بازی، یک برد، یک باخت، 3 امتیاز)
4- ONGC هند (2 بازی، بدون برد، 2 باخت، 2 امتیاز)

بیست و چهارمین دوره مسابقات بسکتبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا امروز دوشنبه با برگزاری دیدارهای روز چهارم در امان اردن پیگیری می‎شود. در این روز از مسابقات نماینده ایران به مصاف صدرنشینی گروه A یعنی الهلا بحرین می‌رود.

برنامه دیدارهای روز چهارم مسابقات بسکتبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا به شرح زیر است:
دوشنبه 25 شهریورماه
گروه A:
* فولاد ماهان ایران - الهلا بحرین
* الجیش سوریه - ASU اردن

گروه B:
* الریان قطر - ONGC هند
 

برچسب‌ها