حسینعلی نعیمی گفت: نونهالانی که امروز این چنین با عشق و علاقه مبارزه می کنند خیلی زود به قهرمانان فردای تکواندو ایران اسلامی تبدیل می شوند که باید جور مدال آوری ستاره های فعلی را بکشند. 

سرمربی تیم تکواندو نونهالان استان تهران بعد از کسب عنوان قهرمانی ایران در مسابقات کشوری اصفهان ضمن بیان مطلب به خبرنگار مهر افزود: باتوجه به اقدامات و برنامه ریزی صورت گرفته درطول زمان برگزاری اردوهای آماده سازی، با آمادگی کامل راهی اصفهان شدیم و از همان ابتدای حضورمان در مسابقات قهرمانی کشور با انگیزه کسب عنوان قهرمانی مسابقات را آغاز کردیم و در نهایت هم به هدفمان دست یافتیم و جام قهرمانی ایران راکسب کردیم.
 
وی در ادامه در خصوص سطح برگزاری مسابقات قهرمانی کشور افزود: با توجه به اینکه نخستین دوره مسابقات قهرمانی نونهالان جهان در آذربایجان و مسابقات قهرمانی آسیا در دهلی نو را پیش رو داریم تمامی تیم های حاضر دراین رقابتها با بالاترین پتانسیل و توان برروی شیابچانگ آمدند.
 
سرمربی تیم تهران افزود: تمامی دیدارهای برگزار شده در این دوره از رقابتها بسیار حساس و نزدیک بود طوری که تیم های مازندران، گیلان و البرز تا پای فینال هم امتیاز ما بودند که خوشبختانه با همت تکواندو کاران و اتحاد مربیان توانسیتم ازسد رقبای خود بگذریم و با اقتدار و با بالاترین امتیاز فاتح جام قهرمانی شویم.
 
سرمربی تیم نونهالان پایتخت در ادامه بیان کرد: برگزاری مسابقات بر روی هشت شیابچانگ بطور همزمان کار بسیار سنگین و دشواری بود که با توجه به برنامه ریزی مناسب که قبل از برگزاری مسابقات صورت گرفت تمامی وظایف هر یک از مربیان به آنان سپرده شده بود تا مشکلی بوجود نیاید که خوشبختانه مربیان ما نیز با درایت و همدلی که داشتند به بهترین نحو عمل کردند و با راهنمایی درست شاگردانشان نتیجه زحمات چند ماهه خود را کسب کردند که جای دارد از تلاش تمامی مربیان تشکر و قدردانی کنم.
 
بهترین مربی مسابقات قهرمانی کشور در خصوص قضاوت داوران در این دوره از رقابتها اظهار داشت: با توجه به برنامه ریزی و هماهنگی صورت گرفته از سوی کمیته داوران فدراسیون در این دوره از رقابتها،برترین داوران از سراسر کشور بر روی هشت شیابچانگ به قضاوت پرداختند که به جرات می توان گفت که سطح داوری های این رقابتها بسیار عالی و بدون هیچ گونه حاشیه ای بود طوریکه در بازیهای فینال هیچ مربی از عملکرد داوران اعتراضی نداشت و مسابقات بسیارخوب برگزار شد.
 
وی در پایان بیان داشت: کسب قهرمانی تنها با همت و تلاش مربیان و هوگوپوشان نبود بلکه این نتیجه حاصل مدیریت مناسب و صحیح رییس هیئت تکواند استان تهران بود که با حمایت های بی شمار و اعتمادش به ما انرژی مضاعف داد در واقع همدلی، اتحاد و پشتکار در کنار مديريت خوب دلایل موفقیت تکواندو تهران در طول چند سال اخیر بوده است.
 
تیم تکواندو نونهالان تهران به هدایت حسنیعلی نعیمی عنوان قهرمانی کشور را کسب کرد.