شرکت ارتباطات مبین نت به عنوان یکی از شرکتهای گروه مخابرات ایران از جدیدترین محصولات سازمانی و خانگی اینترنت پرسرعت وایمکس خود در نمایشگاه ایران تله کام 2013 رونمایی می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، شركت ارتباطات مبين‌نت امسال در نمايشگاه بين‌المللي صنايع مخابرات و اطلاع‌رساني - ايران تلكام 2013 - حضور خواهد داشت و این اپراتور سراسري وايمكس در ايران علاوه بر ارائه‌ خدمات و محصولات قبلي از خدمات ويژه و محصولات جديد خود رونمايي می کند.

اينترنت پرسرعت بي‌سيم اشتراكي، پهناي باند اختصاصي اينترنت و شبكه‌ اختصاصي مجازي (VPN) بي‌سيم به عنوان مهم‌ترين خدمات مبين‌نت براي كاربران خانگي و سازمان‌ها و شركت‌هاي بزرگ در اين نمايشگاه معرفي و ارائه خواهند شد؛ علاوه بر این خدمات، در تلكام 2013 از جديدترين محصولات سازماني و خانگي مبين‌نت براي نخستين بار رونمايي خواهد شد؛ محصولاتي كه بيش‌تر از گذشته پاسخ‌گوي نيازهاي ارتباطي كاربران هستند و به آن‌ها كمك مي‌كنند با سهولت بيش‌تر و سريع‌تر از گذشته از خدمات گوناگون ارتباطي بهره‌مند شوند.

عوامل فروش مناطق و سازماني و هم‌چنين گروه فني و پشتيباني مشتركان شركت ارتباطات مبين‌نت در تمام روزهاي نمايشگاه در غرفه حضور خواهند داشت تا اطلاعات مربوط به هر يك از محصولات و خدمات را در اختيار علاقه‌مندان، كاربران خانگي و كارشناسان شركت‌ها و سازمان‌ها قرار دهند.

نمايشگاه ايران تلكام 2013 از پنج‌شنبه 4 مهر تا روز يك‌شنبه 7 مهر از ساعت 9 الي 16 در محل دائمي نمايشگاه‌هاي بين‌المللي تهران برگزار می شود و شركت ارتباطات مبين‌نت به عنوان اپراتور سراسری ارائه‌ كننده‌ خدمات وايمكس در ايران و يكي از اعضاي گروه مخابرات ايران در چهاردهمين نمايشگاه بين‌المللي صنايع مخابرات و اطلاع‌رساني حضور خواهد داشت.