سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند با بیان اینکه بعضی از حاشیه‌ها در اصفهان این تیم را اذیت می‌کند، گفت: افرادی که از حضورم در اصفهان و شکل‌گیری گیتی پسند در این فصل راضی نیستند، برایمان حاشیه‌سازی می‌کنند.

رضا لک در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرین شرایط تیم گیتی پسند و تساوی در هفته دوم اظهار داشت: بازی در اهواز شرایط خاص خودش را دارد چون حفاری از تیم‌های خوب لیگ است. ما می‌توانستیم در این مسابقه پیروز باشیم ولی از فرصت‌هایمان اشتباه نکردیم. به هر حال ما به خاطر جدایی طیبی و مصدومیت جاوید مجبور شدیم سیستم بازی خود را تغییر دهیم و این موضوع یک مقدار زمان می‌برد.

وی در خصوص حاشیه‌های ایجاد شده برای تیم گیتی پسند در اصفهان و ناراحتی محمد کشاورز بازیکن گیتی هم تاکید کرد: بحث حاشیه‌ها از روزی که ما به گیتی پسند آمدیم بوده است. این حاشیه‌ها ما را اذیت کرده ولی به بازیکنان تاکید کرده‌ام روی مسائل فنی تمرکز کنند. خوشبختانه این مسائل و حاشیه‌ها هم رفته رفته بهتر می‌شود.

سرمربی گیتی پسند در پاسخ به این سئوال که "این حواشی از کجا آب می‌خورد"؟ یادآور شد: نمی‌خواهم وارد جزئیات شوم ولی عواملی هستند که از شکل گیری تیم گیتی پسند در این فصل و حضور من در اصفهان رضایت ندارند و مدام ایجاد مشکل می‌کنند. اینها رفته رفته جمع و جور می‌شود.

لک با تاکید بر اینکه این مشکلات او را از کار کردن در گیتی پسند دلسرد نمی‌کند، خاطرنشان کرد: من از این موارد اذیت نمی‌شوم چون قبل از این در تیم بزرگ دیگری مثل شهید منصوری کار کرده‌ام و آمادگی همه جور مسئله‌ای را دارم!

مربی پیشین تیم ملی همچنین به اردوهای آماده سازی تیم ملی اشاره کرد و گفت: برنامه ریزی تیم ملی برای مسابقات گرند پری و اردوهای آماده سازی با توجه به اینکه در بحبوحه لیگ هستیم، خوب نیست. اردوهای بلند مدت تیم ملی به کیفیت لیگ آسیب می‌زند. خوب بود که اردوی تیم ملی یک هفته قبل از اعزام تیم به برزیل تشکیل می‌شد. خود ما در تیم ملی پنج بازیکن داریم که این بازیکنان از شنبه تا دوشنبه در اردو هستند. آنها باید روز سه شنبه استراحت کنند و عملا فقط روز چهارشنبه را می‌توانند با ما تمرین کنند. با این حساب فرصتی برای کار کردن با آنها نداریم.

وی درباره همگروهی ایران با برزیل، آرژانتین و ژاپن در مسابقات جام جهانی کوچک، اظهار داشت: تکلیف برزیل که مشخص است. آرژانتین و ژاپن هم تیم‌های خوبی هستند. این مسابقات می‌تواند محک خوبی برای تیم ملی باشد ولی حرف من این است که در فوتسال مادر چند سال اخیر اتفاق خاصی رخ نداده. ما باید از اتفاقات گذشته درس بگیریم و نقاط ضعف آنرا برطرف کنیم. ما در بحث مدیریت فوتسال از گذشته در برنامه ریزی پیشرفت نداشتیم.

لک در پایان تصریح کرد: ما در بحث آموزش فوتسال هم از علم روز عقب می‌افتیم. لازم است که در این بخش هم بیشتر کار کنیم. اگر به سرعت دنبال تغییر نباشیم قطعا جایگاهمان را در فوتسال دنیا از دست خواهیم داد.