خرم آباد - خبرگزاری مهر: سرپرست پلیس راه فرماندهی انتظامی استان لرستان گفت: علت حادثه رخ داده برای اتوبوس زائران عراقی در محور اراک - بروجرد در حال بررسی است.

سرهنگ دالوند در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بر اثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور اراک - بروجرد 16 نفر کشته و 20 نفر مجروح شدند.

وی در مورد جزئیات این حادثه گفت: ساعت دو و 40 دقیقه بامداد امروز سه شنبه در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در کوتاه ترین زمان ممکن عوامل انتظامی و پلیس راه در محل حاضر شدند.

سرهنگ دالوند ادامه داد: پس از حضور در محل مشخص شد یک دستگاه اتوبوس که از مسیر قم به سمت آبادان در حرکت بوده در کیلومتر شش محور اراک - بروجرد واژگون و متاسفانه در این حادثه 16 نفر کشته و 20 نفر مجروح شدند.

وی تصریح کرد: با دعوت از تیم های امدادی همه مجروحان برای مداوا به بیمارستان شهید چمران بروجرد منتقل و حال آنها رضایت بخش گزارش شده است.

سرپرست پلیس راه فرماندهی انتظامی استان لرستان یادآور شد: علت تصادف توسط تیم کارشناسان پلیس راه در حال بررسی است.

بنابر این گزارش همچنین فرماندهی انتظامی استان لرستان نیز به منظور بررسی ابعاد حادثه و همچنین عیادت از مجروحان این سانحه در بروجرد حضور پیدا کرده و دستورات لازم را ارائه کردند.