عزت الله اكبری آزادکار وزن 74 کیلوگرم ایران در رقابتهای جهانی مجارستان، امشب (سه‌شنبه) با حضور در مراسم وزن كشی حریفان خود را خواهد شناخت.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم وزن کشی وزن 74 کیلوگرم به عنوان تنها وزن باقی مانده رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان امشب (سه‌شنبه) در بوداپست مجارستان برگزار می‌شود كه طی آن عزت الله اکبری برای شناخت رقیبان خود به روی باسکول خواهد رفت.

اين جوان ملی‌پوش،‌ امسال با قهرمانی در رقابتهای انتخابی تیم ملی در غیاب صادق گودرزی نایب قهرمان المپیک لندن برای نخستين بار راهی رقابت‌های جهانی شده است. اکبری در جام جهانی تهران نيز برای تيم ملی ایران کشتی گرفت و هر چند سابقه حضور در رقابت‌های جهانی را ندارد، اما در رقابت‌های قهرمانی آسیا موفق شده به مدال برنز دست یابد.

ضمن اینکه مسابقات اوزان 60، 84 و 120 کیلوگرم نيز از عصر امروز آغاز می‌شود که در وزن 60 کیلوگرم مسعود اسماعیل‌پور پس از استراحت در دور اول به مصاف حاجی علی‌اف از آذربایجان خواهد رفت، در وزن 84 کیلوگرم احسان لشگری با مارتینز از کلمبیا کشتی می‌گیرد و کمیل قاسمی در 120 کیلوگرم با شابانبای قزاق سرشاخ خواهد شد.

شب گذشته و در نخستين روز از رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان نيز حسن رحیمی (55 کیلوگرم) و رضا یزدانی (96 کیلوگرم) موفق شدند دو مدال طلا برای ایران کسب کنند كه البته مهدی تقوی (66 کیلوگرم) از دور رقابتها حذف شد.