ازنا - خبرگزاری مهر: فرماندار شهرستان ازنا همچنین از ارسال نامه ای برای حل مشکلات مسکن مهر شهرستان ازنا به وزیر راه و شهر سازی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود بوالحسنی ظهر سه شنبه در جلسه شورای اداری ازنا نیز با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس بر برگزاری با شکوه گرامیداشت این هفته تاکید کرد و افزود: بسیج متعلق به همه مردم است و ما وظیفه داریم در راه تقویت تفکر بسیجی گام برداریم.

با اشاره به سفر هفته گذشته استاندار لرستان به شهرستان ازنا افزود: در این سفر مشکلات صنایع و بخش کشاورزی مطرح و بررسی شد و برای حل این مشکلات پیگیری های لازم انجام خواهد شد.

فرماندار شهرستان ازنا همچنین از ارجاع نامه ای برای حل مشکلات مسکن مهر شهرستان ازنا به وزیر راه و شهر سازی خبر داد و اظهار داشت: در این نامه خواستار افزایش تسهیلات متقاضیان و حل مشکلات مسکن مهر شهرستان ازنا شده ایم.

حجت الاسلام هراتی مطلق امام جمعه شهرستان ازنا نیز در این جلسه با تبریک میلاد امام رضا(ع) و دهه کرامت با بیان روایاتی از ائمه معصومین (ع) به تشریح فضایل زیارت امام رضا (ع) پرداخت و افزود: زیارت اهل بیت باید همراه با شناخت حق این بزرگواران باشد.

امام جمعه ازنا با اشاره به اینکه تلاش ما باید در راستای احیای امر اهل بیت باشد اظهار داشت: مصداق بارز شیعه بودن همان احیاء امر اهل بیت است.

وی با تاکید بر رعایت تقوا در همه شئون زندگی افزود: خوش اخلاقی، خدمت به مردم، تواضع و فروتنی از مصداق های زینت اهل بیت بودن است.

حجت الاسلام هراتی مطلق همچنین با اشاره به فضایل نماز جماعت بر حضور مسئولین در نمازهای جماعت تاکید کرد و بیان داشت: حضور مسئولین در نماز جماعت موجب عزت آنان می شود.

وی همچنین با اشاره به برگزاری نمایشگاه لوازم التحریر ایرانی - اسلامی در شهر ازنا اظهار داشت: خرید این نوشت افزارها علاوه بر مقابله با تهاجم فرهنگی حمایت از تولید ملی نیز محسوب می شود.