آزادکار وزن 120 کیلوگرم تیم ملی ایران با شکست برابر حریف سرشناس و عنوان دار امریکایی خود از صعود به مرحله نیمه نهایی رقابتهای جهانی مجارستان بازماند.

به گزارش خبرنگار مهر، کمیل قاسمی که پیش از این حریفانی از قزاقستان و قزقیزستان را شکست داده بود در مرحله یک چهارم نهایی رو در روی ترول دلاگنف امریکایی قرار گرفت. در وقت اول این مبارزه کمیل قاسمی اسیر زیر یک خم حریف آمریکایی شد و داور دو امتیاز به حریف داد که مربیان ایران به این امر اعتراض کردند که پذیرفته نشد و نتیجه 3 بر صفر به سود دلاگنف شد و وقت اول با همین نتیجه به پایان رسید.

در وقت دوم کمیل قاسمی تلاش کرد تا امتیازات از دست رفته را جبران کند اما قد و قامت بلند حریف آمریکایی کار نماینده ایران را سخت کرده بود و این حریف موفق شد با زیرکی قاسمی را خاک کند و 2 امتیاز دیگر گرفت. لحظاتی بعد او قاسمی را از تشک خارج کرد و یک امتیاز دیگر هم گرفت تا نتیجه 6 بر صفر شود و با خارج شدن مجدد پایش از تشک هفتمین امتیاز را هم به حریف داد تا بازنده این دیدار باشد.

قاسمی برای مشخص شدن وضعیتش باید منتظر نتایج دلاگنف و راهیابی او به فینال باشد تا در این صورت در گروه بازنده ها برای رسیدن به مدال برنز بجنگد.

رقابتهاي اوزان 60، 84 و 120 کیلوگرم رقابتهاي كشتي آزاد قهرماني جهان از عصر امروز سه شنبه در بوداپست مجارستان آغاز شده است.