نشست شورای مدیران و معاونان باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس امروز به ریاست بهروز منتقمی قائم مقام باشگاه برگزار و در جریان آن ضمن بحث و بررسی موضوعات مختلف، مصوباتی هم صورت گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، بهروز منتقمی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس درباره نتایج و تصمیم‌های اخذ شده در جلسه امروز گفت: در این نشست با ارایه گزارش از سوی کمیته فرهنگی و اجتماعی، برنامه‌های مربوطه برگزاری جشن سالگرد پنجاه سالگی باشگاه پرسپولیس مورد بحث و بررسی اعضاء قرار گرفت و نیمه اول آبان‌ماه به عنوان زمان برپایی این مراسم انتخاب شد. در جلسه امروز همچنین مصوبات شورای آکادمی نیز مطرح شد که در جریان آن، برگزاری سه دوره آموزشی برای مربیان تیم‌های پایه که از مهرماه آغاز می‌شود و برپایی‌ همایش دو روزه نمایندگی‌ها و مدارس فوتبال پرسپولیس به میزبانی اصفهان به تصویب رسید.

وی ادامه داد: در این نشست بر این مساله تاکید شد که تیم فوتبال بزرگسالان آیینه و ویترین پرسپولیس است، اما تیم‌های پایه هم قلب تپنده پرسپولیس هستند؛ بر این اساس مدیران و معاونان باشگاه تقدیر و تشکر خود را از اعضای تیم فوتبال پرسپولیس بویژه از علی دایی با عملکرد خود در مسیر پیشبرد اهداف باشگاه موفق عمل کرده‌اند، اعلام کرد و از مدیران و معاونان باشگاه اکیدا خواسته شد که حمایت همه  جانبه‌ای از برنامه‌های آکادمی فوتبال و تیم‌های پایه داشته باشند.

در پایان نشست امروز از مدیران و معاونان باشگاه خواسته شد در راستای برنامه‌های حرفه‌ای‌سازی باشگاه‌ها که توسط A.F.Cدنبال می‌شود با امیرعلی حسینی، نماینده باشگاه در کمیته حرفه‌ای‌سازی سازمان لیگ، همکاری لازم را به عمل آورند.