اعضای کمیته فنی فدراسیون تنیس روی میز پس از نشست امروز تصمیم به لغو مسابقات دسته برتر گرفتند. این در حالی است که این رقابت‎ها پیش از این هم یک‌بار به تاخیر افتاده بود.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون تنیس روی میز،  نشست امروز کمیته فنی فدراسیون با حضور محمد زارع پور رییس فدراسیون، احسان باقری دبیر فدراسیون، ابراهیم علیدخت، داریوش ضرغام پور، علیرضا حجازیان، مجید احتشام زاده، سیما لیموچی و منیژه ابری ابری برگزار شد. همچنین مهناز رجبیان مربی تیم جوانان دختر، محسن شیشه گر ها مربی تیم جوانان پسر و کاظم مستحقی مربی تیم نوجوانان پسر نیز در نشست امروز حضور داشتند.

بنابر اعلام سخنگوی فدراسیون از جمله مصوبات اصلی نشست امروز به تعویق افتادن رقابت‌های دسته برتر مردان کشور بود که پیش از مقرر شده بود این رقابت‌ها در روز های 30 و 31 شهریور ماه برگزار گردد و بر اساس تصمیم امروز کمیته فنی برگزاری این رقابت‌ها به تعویق افتاد.

همچنین با توجه به دعوت از نوشاد عالمیان توسط فدراسیون جهانی تنیس روی میز (ITTF) برای حضور  در رقابت‌های جام جهانی 2013 مقرر شد تا این بازیکن به این رقابت‌ها اعزام شود.  مربیان تیم های ملی در رده‎های مختلف نیز در این نشست گزارش مفصلی از عملکرد تیم‌های ملی تنیس روی میز کشورمان در رقابت‎های اخیر آسیایی و جهانی به اعضای کمیته فنی ارائه کردند.