اصفهان – خبرگزاری مهر: سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: خبری از درگیری مسلمان و محمد با بوناچیچ ندارم و باید بگویم این حاشیه‌ها ساخته ذهن حاشیه‌سازان است.

اصغر فروتن در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بازی تیمش مقابل گسترش‌فولاد تبریز اظهار داشت: بازیکنان تیم ما برای این بازی از آمادگی بسیاری برخوردارند و با روحیه خوبی که بر شرایط تیم حاکم است، همه آنها تلاش می‌کنند که در این بازی به پیروزی برسند.

وی با اشاره به شایعه درگیری محسن مسلمان و علیرضا محمد با لوکا بوناچیچ در تمرینات افزود: این شایعات صحت ندارد و من خبری از این درگیری‌ها ندارم زیرا هیچ درگیری به وجود نیامده است؛ مسلمان از ناحیه پا مصدوم بوده و در ضربات کرنر نمی‌توانست با توجه به مصدومیت برای تیم بازی کند و به همین دلیل پزشکان تیم به او استراحت دادند.

سرپرست ذوب‌آهن بیان داشت: همچنین محمد نیز در مصدومیت به سر می‌برد و پس از آن هم در ترکیب ذوب‌آهن به میدان رفت و نمی‌دانم هدف حاشیه‌سازان از به حاشیه بردن تیم ما چیست.

وی گفت: به نظرم برخی می‌خواهند ذوب‌آهن را به حاشیه وارد کنند زیرا اگر این دو بازیکن مشکلی داشتند، اصلا همراه با تیم تمرین نمی‌کردند و باید بگویم در حال حاضر تنها چیزی که در تیم ذوب‌آهن وجود ندارد، حاشیه است زیرا هیچ مشکلی در تیم نیست.

فروتن تصریح کرد: بازیکنان تیم ذوب‌آهن همه با لوکا صمیمی هستند و در تمرینات تیم با انگیزه بسیار شرکت می‌کنند، ضمن اینکه بوناچیچ  به هیچ کس باج نمی‌هد و هر بازیکنی که در تمرینات بهتر باشد را در ترکیب تیم به میدان می‌فرستد و نام تیم برایش بیشتر از نام بازیکن اهمیت دارد.

دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و گسترش‌فولاد تبریز در چارچوب رقابت‌های هفته دهم لیگ برتر از ساعت 17:50 روز پنجشنبه برگزار می‌شود.