کارشناس فوتبال ایران با تاکید بر این نکته که برای دیدار مقابل اف سی سئول در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان باید برنامه ویژه‌ای داشت، گفت: بازی در خاک کره همیشه سخت است.

به گزارش خبرنگار مهر، مرتصی محصص بعد از صعود تیم فوتبال استقلال به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: با وجود این که استقلال کار سختی برابر نماینده کره دارد ولی بازی برابر این تیم را به دیدار مقابل نماینده عربستان ترجیح می‌دهیم چرا که همواره تیم‌های عربی حواشی بسیاری را به وجود می‌آورند و بازی با آنها در شرایط عادی برگزار نمی‌شود.

وی که در برنامه فوتبال برتر شبکه سوم سیما حضور یافته بود، ادامه داد: تیم اف سی سئول فوتبال خوبی را به نمایش می‌گذارد ولی امیدوارم این تیم هفته آینده برابر استقلال خوب بازی نکند. بازی در خاک کره همیشه سخت است و باید با برنامه ویژه‌ای به مصاف این تیم رفت.

این کارشناس اضافه کرد: کره‌ای‌ها ثابت کرده‌اند که در تهران هم خوب بازی می‌کنند و باید مراقب این تیم بود. استقلال امروز برابر بوریرام نیز با برنامه ظاهر شد و نشان داد که با استراتژی وارد این رقابتها شده است.

تیم فوتبال استقلال تهران بعد از ظهر امروز در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در زمین تیم بوریرام 2 بر یک برنده شد تا به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه یابد. این تیم روز چهارشنبه سوم مهرماه در سئول دیدار رفت خود را برابر اف سئول کره‌جنوبی برگزار می‌کند.