سرمربی ملوان با بیان اینکه تیم نفت از انسجام خوبی برخوردار است و در این فصل موفق بوده، گفت: مطمئن باشید با همدلی و اتحادی که در ملوان وجود دارد هر روز بهتر از گذشته خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار مهر، سرمربی ملوان بندر انزلی در نشست خبری این تیم قبل از دیدار مقابل نفت تهران با بیان این مطلب افزود: امیدوارم بازیکنانم انگیزه لازم را برای این دیدار داشته باشند و بتوانیم مقابل نفت تهران بازی خوبی از خود ارائه دهیم.

وی تاکید کرد: در حال حاضر در انتهای جدول هستیم و تا امتیاز نگیریم صعودی به بالای جدول نخواهیم داشت.

اسکوچیچ ادامه داد: بعد از بازی خوبی که مقابل تراکتور انجام دادیم تمرینات بسیار منظمی را برگزار کردیم و در حال حاضر از شرایط خوبی برخوردار هستیم.

سرمربی ملوان، نفت تهران را یک تیم منسجم خواند و افزود: نفت از تیم‌های بسیار خوب است و نتایجی که گرفته نشان دهنده وضعیت این تیم است و من به نقاط قوت و ضعف این تیم کاملا آشنا هستم.

وی آینده ملوان را بسیار خوب توصیف کرد و ادامه داد: خیلی چیزها لازم است تا ملوان بهتر شود و مطمئن باشید ما هر روز بهتر از گذشته خواهیم شد و با توجه به اینکه 9 بازیکن ما در زمان آماده سازی دیر به ما ملحق شدند با کمک یکدیگر شرایط ملوان را بهتر از گذشته خواهیم کرد.

سرمربی ملوان تنها مصدوم تیم خود مقابل نفت را جلال رافخایی خواند و خاطرنشان کرد: مطمئنا این بازیکن به دیدار نفت نخواهد رسید.

دراگان اسکوچیچ در پایان و در خصوص مشکلات مالی ملوان بندرانزلی گفت: من فقط در خصوص مسائل فنی نظر می‌دهم و مشکلات مالی به من مربوط نمی‌شود.

دیدار تیم‌های نفت تهران و ملوان بندرانزلی فردا جمعه در چارچوب هفته دهم رقابتهای لیگ برتر ایران در ورزشگاه تختی تهران برگزار خواهد شد.