اصفهان – خبرگزاری مهر: تماشاگران تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان در حاشیه دیدار تیم خود مقابل تاسیسات دریایی، علیه محمد کشاورز، بازیکن تیم خود شعار دادند.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتسال گیتی‌پسند اصفهان و تاسیسات دریایی تهران که با پیروزی تیم اصفهانی به پایان رسید، حواشی مختلفی داشت .

برای این بازی حدود 200 تماشاگر در ورزشگاه پیروزی اصفهان حضور پیدا کرده بودند و به تشویق دو تیم پرداختند.

در ابتدای بازی به دلیل عدم حضور نیروهای انتظامی در ورزشگاه فولادشهر، تماشاگران را به سالن بازی راه ندادند و اعلام شد تا زمانیکه نیروها وارد ورزشگاه نشوند، تماشاگران حق حضور در ورزشگاه را ندارند.

پس از گذشت مدتی، این تماشاگران با شکستن قفل ورزشگاه وارد سالن شده و در جایگاه خود مستقر شدند؛ غیبت این نیروها به دلیل عدم هماهنگی مسئولان و ارسال نامه اشتباه برای استقرار آنها اعلام شد.

علی افضل، سرمربی سابق گیتی‌پسند که در پایان فصل تیم خود را قهرمان کرد اما از سوی مدیران باشگاه از سمت خود کنار گذاشته شد، عصر امروز در ورزشگاه پیروزی اصفهان حضور داشت و حضور او باعث شد که تماشاگران او را با شعارهای بسیاری تشویق کنند. تشویق‌های علی افضل با اعتراض تماشاگران نسبت به رضا لک نیز همراه شد.

تماشاگران تیم گیتی‌پسند در لحظاتی که این تیم نتوانسته بود گل‌های برتری خود را به ثمر برساند با شعارهای تندی نسبت به حضور بازیکنان تهرانی در ترکیب این تیم و عدم استفاده از بازیکنان بومی اصفهان اعتراض کنند.

این تماشاگران با شعارهای تندی علیه محمد کشاورز، بازیکن تیم خود شعار داده و خواستار جدایی این بازیکن از تیم خود شدند. در ابتدای فصل نقل و انتقالات، شعارهایی مبنی بر تاثیر او بر حضور رضا لک در تیم گیتی‌پسند مطرح می‌شد و برخی او را خط دهنده باشگاه اصفهانی می‌دانستند.

برخی از تماشاگران گیتی‌پسند در ابتدای بازی تیم تاسیسات دریایی را تشویق کردند و با این تشویق‌های اعتراضی، علیه گیتی‌پسند نیز شعار دادند.

در ابتدای این بازی سپهر محمدی، دروازه‌بان گیتی‌پسند با شعار "سپهر دست‌طلایی" تشویق شد.

این دیدار با پیروزی تیم گیتی‌پسند به پایان رسید.