اصفهان – خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی تهران گفت: تجربه در بازی روز پنجشنبه گیتی‌پسند با تاسیسات دریایی، به کمک این تیم آمد.

علی صانعی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بازی روز پنجشنبه تیمش مقابل گیتی‌پسند اصفهان اظهار داشت: تیم گیتی‌پسند از بازیکنان با تجربه و اکثراً ملی‌پوش بهره می‌برد که تعداد قابل توجهی از این بازیکنان سال‌ها در کنار یکدیگر بازی کرده‌اند و شرایط سختی برای تیم‌های حریف فراهم می‌کنند.

وی افزود: بازی با گیتی‌پسند برای ما بسیار سخت بود زیرا بازیکنان ما جوان و با تجربه هستند و گیتی‌پسند بازیکنان نامی و باتجربه بسیاری دارد بنابراین طبیعی بود که این بازیکنان در ابتدای مسابقه تحت تاثیر بازیکنان ملی‌پوش گیتی‌پسند قرار گیرد و گل دریافت کنند.

سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی تهران با بیان اینکه تیم حریف در این بازی برای پیروزی به میدان آمده بود، بیان داشت: پس از آن تیم ما موقعیت‌هایی برای رسیدن به گل ایجاد کرد اما بدشانسی مانع از آن شد که این موقعیت‌ها ثمری برای ما داشته باشد و نباید از بازی سرسخت تیم گیتی‌پسند در نیمه دوم نیز گذر کرد.

وی خاطرنشان کرد: باید بگویم که بازیکنان گیتی‌پسند با تجربه خود در این بازی توانستند مقابل تیم ما به پیروزی برسند و تجربه در این مسابقه به کمک بازیکنان گیتی‌پسند آمد.

صانعی با اشاره به اشتباهات داوری در این مسابقه اضافه کرد: اشتباهات داوری جزئی از فوتبال و فوتسال است و این مسئله طبیعی است اما من همیشه به بازیکنانم می‌گویم که نسبت به این اشتباهات اعتراض نکنند چون این اشتباهات کاملاً طبیعی است.

گیتی‌پسند عصر پنجشنبه در دیدار هفته سوم خود مقابل تاسیسات دریایی تهران، این تیم را با نتیجه 3 بر 2 مغلوب خود کرد.