شیراز - خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فجرسپاسی شیراز کیفیت زمین چمن حافظیه را کمی بهتر از باتلاق توصیف کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود یاوری شامگاه جمعه پس از پیروزی دو بر یک تیمش مقابل استقلال خوستان در خانه خود در نشست خبری بعد از بازی در پاسخ به خبرنگار مهر در خصوص وضعیت تیم فجر برای بازی آینده تیم مقابل پرسپولیس بیان کرد: به طور حتم از نیروی جوانی و بازیکنان با تجربه تیم فجر برای کسب نتیجه مقابل پرسپولیس استفاده می کنیم.

وی تصریح کرد: از دقایقی بعد از بازی مقابل استقلال خوزستان، این مسابقه را فراموش کرده و به فکر کسب نتیجه مقابل پرسپولیس خواهیم بود.

سرمربی تیم فجر سپاسی شیراز در پاسخ به سئوال دیگر مهر در مورد پیش بینی  جایگاه تیم فجر در لیگ امسال نیز بیان کرد: استخوان بندی تیم ما با سال گذشته تفاوت چندانی ندارد اما بهتر بودن جایگاه امسال را پس از بازی مقابل پرسپولیس عنوان می کنم.

یاوری درباره برخی اشتباهات خط دفاعی تیم نیز بیان کرد: بخشی از اشتباهات را به گردن زمین زمین می گذاریم که البته کمی از باتلاق بهتر بود و اگر بازیکنان استقلال خوزستان نیز از این وضعیت زمین گلایه داشتند حق دارند.

وی تصریح کرد: بازیکنان ما در بازی امروز کار بزرگی انجام نداده اند بلکه بخشی از شایستگی های خود را به نمایش گذاشتند و روز به روز نیز بهتر خواهند شد.

سرمربی تیم فجر سپاسی شیراز تصریح کرد: تنها زمین چمن موجود در شیراز همین حافظیه است و ما نیز هیچ چاره ای نداریم به غیر از اینکه در همین زمین بازی کنیم و در شرایطی که تماشاگران دسترسی آسانی به حافظیه دارند ما نیز راضی هستیم در زمین چمنی با این وضعیت بازی کنیم.