اهواز - خبرگزاری مهر: دبیر هیئت گلف استان خوزستان گفت: مسابقات سوپر ليگ گلف باشگاههای کشور با برگزاری 2 بازی در استان خوزستان پيگيري شد.

غلامرضا موسوی در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: در هفته سوم سومين دوره اين مسابقات تیم پرسپولیس مسجدسلیمان شامگاه جمعه با حساب 3 بر 2 مقابل میزبان خود تیم نفت مسجدسلیمان به برتری دست پیدا کرد.

وی با اشاره به اینکه مسابقات گلف در مدت 2 روز برگزار شدند، گفت: در دیدار بازی این هفته تیم آزادگان مسجدسلیمان، با حساب 6 بر صفر بر میهمان خود تیم هیات هندیجان غلبه کرد.

موسوی با بیان اینکه بازی تیمهای شرکت ملی حفاری ایران و هیات اصفهان قرار بود در اهواز برگزارشود، افزود: به علت غیبت نماینده استان اصفهان نتیجه بازی با حساب 6 بر صفر به نام تیم شرکت ملی حفاری ایران شد.

دبیر کمیته فنی فدراسیون گلف کشور با بیان اینکه قرار بود تیم سورتمه اهواز نیز امروز رو در روی تیم میزبان خود هیات تهران قراربگیرد، گفت: به علت آماده نبودن تیم هیات تهران و با نظر فدراسیون گلف کشور این بازی لغو و به زمان دیگری موکول شد.

وی در خصوص علت غیبت تیم هیات تهران در هفته 3 نخست مسابقات گفت: این تیم از نظر حمایت کننده مالی با مشکل روبرو شد که با پیگیری رییس هیات گلف تهران و مشخص شدن اسپانسر جدید این تیم و با موافقت فدراسیون گلف کشور تیم هیات تهران از هفته چهارم به مصاف حریفان خود می رود.

موسوی با اشاره به اینکه سومين دوره مسابقات سوپر ليگ گلف باشگاههای کشور با حضور 8 تيم درحال برگزاری است، اظهار کرد: هفته سوم این رقابتها،روز پنجشنبه آغاز و عصر جمعه به پايان رسيد.

عضو کمیته فنی فدراسیون گلف کشور در خصوص علت تعداد کم تیمهای شرکت کننده در این رقابتها گفت: برخی از استانهای کشور به علت نداشتن اسپانسر موفق به حضور در مسابقات امسال نشدند.

وی گفت: استانهای اردیبل، قم و لرستان از هم اکنون برای حضور در فصل آینده مسابقات سوپر ليگ گلف باشگاههای کشور اعلام آمادگی کردند.

در دومين دوره مسابقات سوپر ليگ گلف باشگاههای کشور تيم های شرکت ملی حفاری ايران، هيات و نفت مسجدسليمان، مقامهای اول تا سوم را کسب کردند.