جانشین فرمانده کل ارتش با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتش محوریت محور است، افزود: اساس و اصل پیروزی ما در دفاع مقدس معنویت بوده و هست.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ عبدالرحیم موسوی جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم اختتامیه دوره رزم مقدماتی مشترک دانشجویان دانشگاه افسری ارتش که امروز شنبه در مرکز آموزشی تکاور لواسان برگزار شد با اشاره به  آغاز هفته دفاع مقدس گفت:  دفاع مقدس دایره المعارفی از ایمان، اعتقاد، حماسه، افتخار، فداکاری، ایستادگی، جانفشانی، موفقیت، روسفیدی و سربلندی برای ملت ایران بود.

وی ادامه داد: بر همه ما به ویژه کسانی که می خواهند راه دفاع مقدس را بروند لازم است که روزانه به آن چه که در ایام دفاع مقدس گذشته است توجه کنند.

جانشین فرمانده کل ارتش در ادامه به دوره آموزشی و پرورشی طی شده برای دانشجویان دانشگاه افسری اشاره کرد و گفت:  این دوره آموزشی، پرورشی و آزمایشی دوره‌ای است که در آن معنویت تقویت می‌شود اصل و اساس پیروزی ما در دفاع مقدس معنویات بوده و هست و معنویت یک اصل محوری است که همه ما و همه برادران دانشجو باید بدانیم که ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتش معنویت محور است.

امیر موسوی با بیان این که همه شما دانشجویان باید بدانید و باور کنید که صیادها، بابایی ها و همت ها دست یافتنی هستند، افزود: ارتش جمهوری اسلامی با برنامه های پرورشی و آموزشی که فراهم می کند هر کسی را که قابلیت داشته باشد به جایگاه واقعی‌اش می رساند.

وی در پایان سخنان اول فروردین مقام معظم رهبری در جمع ارتشیان اشاره کرد و گفت:  در فروردین امسال ولی امر مسلمین ارتش ایران را ارتشی اعتقادی، خدایی، دینی، مردمی، صاحب ابتکار، علمی، عملی و پیش رونده خواندند. شما ارتشیان بدانید که باید با اراده این ویژگی ها را تقویت کنید.

بنا بر این گزارش در این مراسم جمعی از ارتشیان با رژه و همچنین حرکات نمایشی و سرود این مراسم را برگزار کردند و در پایان امیر موسوی از برخی از دانشجویان نمونه با اهدای لوح قدردانی کرد.