فرنگی کار وزن 96 کیلوگرم تیم ملی کشتی ایران با شکست برابر حریفی از مجارستان به عنوان پنجمی رقابتهای کشتی فرنگی قهرمانی جهان در بوداپست مجارستان دست یافت. این کشتی‌گیر جوان با کسب 2 پیروزی و 2 شکست از رسیدن به مدال محروم ماند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی علیاری در حالیکه در دور نخست دومین روز از پنجاه و سومین دوره رقابتهای کشتی فرنگی قهرمانی جهان 2013 در بوداپست مجارستان برابر "آرتور الکسانیان" با نتیجه 3 بر یک شکست خورده بود، با صعود حریف ارمنستانی به فینال وزن 96 کیلوگرم، شانس کسب مدال برنز در گروه بازنده‌ها را بدست آورد.

وی پس از برتری برابر "ولادیسلاو متودی‌اف" از بلغارستان، با پیروزی 4 بر 2 برابر "یرلان اسکاکوف" از قزاقستان به دیدار رده‌بندی این مسابقات راه یافت. فرنگی‌کار وزن 96 کیلوگرم ایران امشب برای کسب مدال برنز رودروی "بالاز کیس" از مجارستان قرار گرفت و با نتیجه 5 بر صفر مغلوب این حریف شد و به عنوان پنجمی این مسابقات دست یافت.

طالب نعمت‌پور دیگر ملی پوش ایران در وزن 84 کیلوگرم با پیروزی برابر سامان طهماسبی کشتی‌گیر ایرانی الاصل آذربایجان، با اقتدار توانست به مدال طلای این وزن دست یابد. محمد نوربخش فرنگی کار وزن 60 کیلوگرم تیم ملی کشتی ایران نیز در نخستین گام از سد حریفی از مولداوی گذشت اما در دور دوم مقابل حریفی از ژاپن شکست خورد و با توجه به فینالیست نشدن این ژاپنی، از دور رقابتها حذف شد.