بندرعباس - خبرگزاری مهر: نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان گفت: دشمنان بدانند که هرکس ذره‌ای بداندیشی نسبت به ایران اسلامی داشته باشد، نیروهای ارتش، سپاه، بسیج و انتظامی جمهوری اسلامی ایران با قدرت پاسخ دشمنان را خواهند داد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی صبح یکشنبه در مراسم رژه نیروهای مسلح استان هرمزگان با گرامیداشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس با اشاره به تحولات منطقه به مسائل کشور مصر اشاره کرد و افزود: مردم مصر با حاکمان نظامی خود که از اسلام نشانی نداشتند درگیر شدند و آن قدر در میدان ها شعار دادند تا حسنی مبارک سرنگون شد اما محمد مرسی که با رای مردم به ریاست جمهوری رسید، در ابتدا برای اسرائیل نامه نوشت و سپس به دیدار سعودی ها رفت.

وی ادامه داد: محمد مرسی نگهبان شعارهای مردم این کشور نبود و در دوران ریاست جمهوری او با شیعیان مصر بدرفتاری شد.

امام جمعه بندرعباس خاطرنشان کرد: یکی از شعارهای اساسی مردم مصر در انقلاب این کشور مقابله با رژیم صهیونیستی و محو اسرائیل بود و مردم با این شعار و در راستای زنده کردن ارزش های اسلامی به صحنه آمدند اما در مصر از این شعارها نگهبانی نشد.

نعیم آبادی با بیان اینکه شعار مردم ایران نیز همواره مقابله با استکبار و رژیم صهیونیستی بوده است، عنوان کرد: این روزها زمزمه هایی از سوی برخی به گوش می‌رسد که باید با آمریکا کنار بیاییم اما این افراد باید بدانند که اگر با آمریکا کنار بیاییم، آمریکا ما را کنار خواهد زد.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان تصریح کرد: در حال حاضر که ما رو به روی آمریکا ایستاده‌ایم، قطعا ما به پیروزی خواهیم رسید چون نورانیت از خداست و هرکس در راه خدا گام بردارد پیروز خواهد شد و در مقابل این نور جهالت قرار دارد و کسانی که با نور الهی مقابله می کنند در گروه جاهلان قرار دارند.

وی با بیان اینکه ملت ایران به عنوان پرچمداران این نور الهی در عرصه های علم و دانشگاه پیشرو بوده‌ند، اظهار داشت: امروز ما در زمینه های مختلف حرف برای گفتن داریم و دشمنان بدانند که هرکس ذره ای بد اندیشی نسبت به ایران اسلامی داشته باشد، نیروهای ارتش، سپاه، بسیج و انتظامی جمهوری اسلامی ایران به عنوان پرچمداران این حرکت نورانی و حافظان کیان مملکت با قدرت پاسخ دشمنان را خواهند داد.

نعیم آبادی یادآور شد: ملت ایران به عنوان پرچمداران نور هیچ گاه از مسیر خود منحرف نشده اند و همواره در راه حق ایستادگی و مقاومت کرده‌اند.