بندرعباس - خبرگزاری مهر: فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: امروز ما باید فرهنگ دفاع مقدس، ایثار و شهادت را به نسل جوان منتقل کنیم تا شاهد موفقیت های بیشتر در تمامی عرصه ها باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد مارانی پیش از ظهر یکشنبه در مراسم رژه نیروهای مسلح استان هرمزگان با بیان اینکه هفته دفاع مقدس یادآور ایثار و دفاع جانانه رزمندگان اسلام از کشورمان است، عنوان کرد: رزمندگان ما در دفاع مقدس به تجاوزگران مستکبر چنان درسی دادند که دیگر جرات تجاوز به خاک ایران را نداشته باشند.

وی ادامه داد: مستکبران که برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران دست به دست هم داده بودند، در سال 59 در چنین روزی حمله خود به ایران را آغاز کردند و فکر می کردند در مدت زمانی کوتاه می توانند ایران را تصرف کنند.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان افزود: رزمندگان اسلام با دفاع جانانه خود اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک ایران در دست دشمنان باقی بماند و با قدرت بر دشمن غلبه کردند.

مارانی تاکید کرد: امروز ما باید فرهنگ دفاع مقدس، ایثار و شهادت را به نسل جوان منتقل کنیم تا شاهد موفقیت های بیشتر در تمامی عرصه ها باشیم.