تمرین تیم فوتبال پرسپولیس صبح امروز برگزار شد و بازیکنان این تیم در غیاب رضا حقیقی و مهرداد پولادی حدود یکساعت تمرین کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 11 صبح امروز یکشنبه تمرینات خود را در ورزشگاه درفشی‌فر زیر نظر کادر فنی برگزار کردند. سرخپوشان که در هفته‌های گذشته یک جلسه تمرین در سالن بدنسازی انجام می‌دادند، امروز به جای سالن، تمرینات خود را در زمین چمن دنبال کردند.

تمرین امروز سرخپوشان سبک بود و به حرکات تاکتیکی، پرسینگ و آقا وسط اختصاص داشت. غیر از پولادی که هنوز تمرینات میدانی را آغاز نکرده است و رضا حقیقی که از کادر فنی مرخصی گرفته بود، سایر نفرات در تمرین حاضر بودند و برنامه‌های تیمی را دنبال کردند.

طبق اعلام کادر پزشکی تیم فوتبال پرسپولیس، مهرداد پولادی با آماده شدن کفی مخصوصی که برایش سفارش داده شده است، بعد از بازی پرسپولیس با فجر سپاسی تمرینات میدانی خود را آغاز خواهد کرد.

مهرداد پولادی چهارشنبه گذشته توسط پزشک جراح خود معاینه شد و او مجوز آغاز تمرینات میدانی را از پایان این هفته دریافت کرد. در همین ارتباط کادر پزشکی، کفی مخصوصی را برای این بازیکن سفارش داده است تا پولادی با استفاده از آن فشار روی موضع آسیب دیده را کم کند که این امر نیز برای احتیاط بیشتر است.

کادر پزشکی بر این اساس، زمان شروع تمرینات، دویدن و بدنسازی میدانی پولادی را پس از بازی این هفته سرخپوشان اعلام کرد.