بجنورد - خبرگزاری مهر: رییس هیئت کشتی خراسان شمالی گفت: هفته سوم رقابت های لیگ کشتی آزاد استان با حضور نوزده تیم به میزبانی شهرستان شيروان برگزار شد.

سیدامید علوی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، از برگزاری هفته سوم رقابت های لیگ کشتی آزاد خراسان شمالی با شرکت 200 کشتی گیر در قالب نوزده تیم خبر داد و افزود: این مسابقات در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به میزبانی شهرستان شيروان برگزار شد.

وي اظهار داشت: در رقابتهاي اين هفته و در رده سني بزرگسالان تيم باغ تالار پيوند بجنورد با حساب شش بر يك نماينده جاجرم را شكست داد و تيم مرحوم درتومي بجنورد نيز با همين نتيجه نماينده اسفراين را از پيش رو برداشت.

علوي زاده عنوان كرد: همچنين در رده سني جوانان نيز ايران چاشني شيروان با نتيجه هفت بر يك نساجي اترك مانه و سملقان را مغلوب كرد و نماينده اسفراين شش بر يك بتن آماده گرمه را شكست داد.

وي اضافه كرد: در رده سني نوجوانان هم نماينده فاروج با حساب شش بر چهار بتن آماده گرمه را مغلوب كرد و ديدار بين تيم هاي مرحوم درتومي بجنورد و باغ تالار پيوند اين شهر نيز با حساب هشت بر دو به نفع تيم مرحوم درتومي خاتمه يافت.

به گفته علوي زاده در ديگر ديدارهاي رده سني نوجوانان نيز ايران چاشني شيروان با حساب 9 بر يك نماينده اسفراين را از پيش رو برداشت و نساجي اترك مانه و سملقان با حساب هفت بر سه نمايند جاجرم را شكست داد.