مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نشست با مسئولان فدراسیون فوتبال را بسیار خوب و مفید ارزیابی کرد و گفت: احساس کردم اراده خوبی برای برخورد با تخلفات در فدراسیون فوتبال حاکم است و اگر بخواهند اطلاعات بیشتری نیز در اختیارشان قرار خواهیم داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رویانیان و علی دایی ساعت 16 عصر امروز دوشنبه به فدراسیون فوتبال رفتند و نشستی با مسئولان ارشد فدراسیون فوتبال داشتند. در این نشست که در واقع اعضای ستاد پیگیری تخلفات حرفه‌ای فوتبال حضور داشتند، درباره اتفاقات داوری بازی پرسپولیس با سپاهان مباحثی مطرح شد.

علی کفاشیان، مهدی محمدنبی، هادی آیت‌اللهی، مهدی تاج، علیپور و حمیصی از جمله مدیران ارشد فدراسیون فوتبال بودند که با رویانیان و دایی درباره مباحث اخیر مطرح شده به گفتگو پرداختند. مدیرعامل و سرمربی پرسپولیس درباره اظهاراتی که اخیراً مطرح کرده‌اند، استدلال‌ها و مواردی را مطرح کرده که با استقبال مسئولان پیگیری تخلفات حرفه‌ای همراه بود.

محمد رویانیان که به همراه علی دایی عصر امروز به فدراسیون فوتبال رفت تا در جلسه ستاد پیگیری تخلفات حرفه‌ای فوتبال پیرامون اتفاقات داوری بازی پرسپولیس با سپاهان و اظهارات اخیر دلایل و مدارک خود را ارایه کند، این نشست را مفید و امیدوار کننده عنوان کرد.

وی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: نشست بسیار خوب و مفیدی بود، ما حرف‌های زیادی برای گفتن داشتیم. هم بنده و هم علی دایی استدلال‌ها، شواهد و اطلاعات دقیقی داشتیم که در اختیار مسئولان ذیربط قرار دادیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس همچنین اضافه کرد: بنده صراحتاً عرض می‌کنم ما مخلص همه داوران عزیز و شریف هستیم و کوچکترین مشکلی با جامعه داوری نداریم و تنها پیگیر موضوع قضاوت این دیدار هستیم.

رویانیان همچنین گفت: در مجموع بنده اراده خوبی در فدراسیون و تشکیلات کمیته پیگیری تخلفات حرفه‌ای دیدم. ما استدلال‌ها و اطلاعاتی در اختیار این ستاد و مسئولان ارشد فدراسیون قرار دادیم و اگر لازم باشد و بخواهند حاضریم اطلاعات بیشتری هم در اختیار آنها قرار دهیم.