در ادامه رقابتهای کاراته بازی‌های کشورهای اسلامی که در اندونزی جریان دارد تیم ملی کاراته ایران موفق به کسب دو مدال نقره و برنز دیگر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی کاتای مردان ایران  با ترکیب احد شاهین، فرزاد محمدخانلو و آرمین روشنی با توجه به عدم حضور تیم عراق نخستین دیدار خود را با برتری 5 بر صفر پشت سر گذاشت تا در دور دوم با تیم کویت روبه رو شود. در این رقابت تیم ایران با نتیجه 3 بر 2 مقابل کویت تن به شکست داد تا برای کسب مدال چشم انتظار صعود تیم کویت به فینال باشد. کاتاروهای کشورمان اعتقاد داشتند در این رقابت اسیر ناداوری شده‌اند.

با توجه به برتری 3 بر 2 کویت مقابل ترکیه در دیدار نیمه نهایی، تیم کشورمان شانس دستیابی به مدال برنز را پیدا کرد. کاتاروهای ایرانی برای دستیابی به مدال برنز بازی‌های کشورهای اسلامی به دیدار تیم ترکیه رفتند که موفق شدند با نتیجه 5 بر صفر به پیروزی رسیده و به مدال برنز دست یافتند.

همچنین سعید حسنی‌پور در وزن 75 کیلوگرم رقابت‌های کومیته در دور نخست با نتیجه 2 بر صفر برابر حریف اماراتی خود به پیروزی رسید. وی نمایندگان کویت و عربستان را به ترتیب با نتایج 5 بر 2 و 3 بر صفر شکست داد و فینالیست شد. حسنی‌پور بازی‌های نهایی را 5 بر 2 به حریف آذربایجانی خود واگذار کرد و برنز گرفت.

تیم ملی کاراته ایران تا کنون موفق شده هشت مدال طلا، نقره و برنز در این دوره از مسابقات کسب کند.