مرحله گروهی رقابتهای جام جهانی فوتبال ساحلی 2013 تاهیتی صبح امروز سه‌شنبه با معرفی السالوادور به عنوان آخرین تیم صعود کننده به مرحله حذفی، صدرنشینی اسپانیا با برتری برابر تاهیتی در گروه A و شکست آرژانتین برابر هلند به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، روز ششم و پایانی از مرحله گروهی مسابقات جام جهانی فوتبال ساحلی 2013 تاهیتی صبح امروز سه‌شنبه با برگزاری چهار مسابقه از گروه‌های A و B پیگیری شد که با پیروزی تیم‌های اسپانیا، آمریکا، السالوادور و شکست آرژانتین و تاهیتی میزبان جام همراه شد.

در گروه A، ابتدا آمریکا در دیداری تشریفاتی با نتیجه 6 بر 4 امارات را شکست داد و در دومین بازی این گروه هم اسپانیا با نتیجه 4 بر 2 مقابل تاهیتی میزبان مسابقات به برتری دست یافت تا با 9 امتیاز به عنوان تیم نخست این گروهی راهی مرحله حذفی شود. تاهیتی هم با 5 امتیاز و قرار گرفتن در جایگاه دوم، به مرحله حذفی رسید.

در گروه B، دو تیم السالوادور و جزایر سلیمان در مسابقه‌ای حساس، برای کسب رده دوم و صعود به مرحله بعد به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با پیروزی 7 بر 6 تیم السالوادور به پایان رسید. "آگوستین رویز" با به ثمر رساندن 5 گل، نقش مهمی را در صعود تیم السالوادور به عنوان تیم دوم گروه B به مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات ایفا کرد.

در آخرین بازی مرحله مقدماتی جام جهانی فوتبال ساحلی دو تیم آرژانتین و هلند در دیداری تشریفاتی برابر هم به میدان رفتند که این بازی در پایان وقت‌های قانونی با تساوی برتری 5 بر 5 به پایان رسید اما در ضربات پنالتی، هلند با نتیجه 4 بر 3 پیروز شد تا این مسابقه را با برتری 9 بر 8 به سود خود خاتمه دهد. آرژانتینی‌ها پیش از این مسابقه به عنوان تیم برتر گروه به مرحله حذفی رسیده بودند و هلند هم وداع زودهنگامی با این رقابتها داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، برنامه مرحله یک‌چهارم نهایی رقابتهای جام جهانی فوتبال ساحلی 2013 - تاهیتی به شرح زیر است:
مرحله‌ یک‌چهارم نهایی:
پنجشنبه - 04/07/92
* بازی شماره 25: برزیل - ژاپن، ساعت 5:30 صبح به وقت ایران
* بازی شماره 26: آرژانتین - تاهیتی، ساعت 7 صبح به وقت ایران
* بازی شماره 27: اسپانیا - السالوادور، ساعت 8:30 صبح به وقت ایران
* بازی شماره 28: ایران - روسیه، ساعت 10 صبح به وقت تهران

مرحله‌ نیمه نهایی:
شنبه - 06/07/92
* بازی شماره 29: برنده بازی شماره 27 - برنده بازی شماره 25
* بازی شماره 30: برنده بازی شماره 26 - برنده بازی شماره 28

دیدار رده‌بندی:
یکشنبه - 06/07/92
* بازنده بازی شماره 29 - بازنده بازی شماره 30

دیدار فینال:
یکشنبه - 06/07/92
* برنده بازی شماره 29 - برنده بازی شماره 30