تیم فوتبال استقلال آخرین تمرین خود را پیش از دیدار با اف سی سئول زیر بارش باران در ورزشگاه جام جهانی سئول برگزار کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، استقلال آخرین تمرین خود را پیش از بازی با اف‌ سی‌ سئول عصر امروز سه‌شنبه در ورزشگاه جام جهانی برگزار کرد. در این تمرین که زیر بارش باران برگزار شد سیدمهدی رحمتی نیز حضور داشت. بازیکنان تیم استقلال بیشتر سانتر از جناحین و ضد حمله را مرور کردند. علاوه بر فتح‌الله‌زاده و نجف‌نژاد، 15 ایرانی نیز این تمرین را تماشا کردند و ناظر کنفدراسیون فوتبال آسیا هم از نزدیک این تمرین را تماشا کرد.

همچنین در نشست هماهنگی این بازی که بعد از ظهر امروز در سئول برگزار شد، مشخص شد که استقلال در دیدار فردا یکدست آبی می پوشد و تیم اف سی سئول نیز با پیراهن های قرمز و مشکی به میدان می‌رود. هر دو دروازه بان حاضر در زمین نیز لباس سبز بر تن خواهند کرد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، کاروان این تیم، صبح روز پنجشنبه راهی کشور تایلند می‌شوند تا از طریق این کشور به تهران برگردند. قرار است آبی‌پوشان، ساعت 9 صبح پنجشنبه به تایلند سفر کنند و پس از چند ساعت حضور در این کشور، با پرواز ساعت 9 شب به تهران برگردند تا بدین ترتیب بامداد جمعه به تهران برسند. 

دیدار رفت دو تیم اف سی سئول و استقلال در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا ساعت 14 روز چهارشنبه در ورزشگاه جام جهانی سئول برگزار می‌شود.