مشهد - خبرگزاری مهر: سرمربی تیم والیبال "میزان" گفت: با توجه به بازیکنانی که گرفته ایم در لیگ امسال نیز حضوری موثر داریم و تمام تلاش‌مان را برای پدیده بودن خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، جبار قوچان‌نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به بازیکنانی که گرفته‌ایم در لیگ امسال نیز انتظار داریم حضوری موثر داشته باشیم و تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد.

وی ادامه داد: سال گذشته توانستیم کاپ اخلاق لیگ راهم از آن خود کنیم، با توجه به اینکه مسئولان میزان بر رعایت اخلاق و منش پهلوانی تاکید دارند ما هم این موضوع را سرلوحه کار خود قرار دادیم تا هم در مسایل فنی و هم اخلاقی پدیده باشیم.

فاصله میان تیم‌های شرکت‌کننده کم شده است

قوچان‌نژاد افزود: رقابت‌های لیگ بر تر از هفته اول ابان ماه آغاز خواهد شد و تاکنون حضور 11 تیم در آن قطعی شده و البته یک تیم دیگر نیز به آن جمع اضافه خواهد شد

وی ادامه داد: سهمیه تیم دوازدهم متعلق به یزد است،  پیشگامان کویر یزد و یا اردکان یزد با این سهمیه به لیگ برتر خواهند آمد اما هنوز هیچ کدام حضور خود را قطعی نکرده اند.

وی در ادامه به تفاوت میان لیگ سال گذشته و امسال اشاره کرد و گفت: شرایط مشکل‌تری خواهم داشت و رقابت‌ها به هم بسیار نزدیک خواهد بود زیرا بازیکنان ملی پوش میان تیم ها پخش شده اند، با این کار فاصله میان تیم های شرکت کننده کم شده است.

بازیکنان با سطح فنی بالا را جذب کرده‌ایم

سرمربی تیم میزان در لیگ برتر والیبال از جذب بازیکنان نیز گفت: امسال نقص‌های سال گذشته را هم رفع کرده‌ایم و بازیکنانی با سطح فنی بالایی را جذب کرده‌ایم.

وی افزود: بازیکنانی را که می‌دانستیم آینده خوبی دارند و می‌توان روی آنها حساب باز کرد را به جمع میزانی‌ها اضافه کردیم.

قوچان نژاد  با اشاره به اینکه تمرینات این تیم حدود یک ماه است که در سالن مهران پیگری می‌شود ادامه داد: در حال حاضر حدود 6 بازیکن ما در رده‌‌های مختلف تیم ملی در حال تمرین هستند و تمرینات میزان با حدود 10 بازیکن پیگیری می‌شود.

9 بازیکن بومی در میان میزانی‌های امسال

وی افزود: 9 بازیکن بومی در میان میزانی‌های امسال هستند، با این امید که والیبال خراسان خود را در کشور نشان دهد و در راستای پیشرفت‌های تیم ملی ایران به آن کمک کند.

سال گذشته کسی از نمایندۀ خراسان در رقابت‌های لیگ برتر والیبال انتظار خاصی نداشت، با توجه به رکود حاکم بر ورزش خراسان و همچنین مشکلات مالی که گریبان اکثر تیم های استان را گرفته بود کمتر کسی فکرش را می کرد که در لیگ والیبال تیم استان پدیده شود.

اما نماینده استان که با حمایت موسسه مالی و اعتباری میزان و با همین نام در رقابت‌ها حاضر شده بود توانست لقب پدیده رقابت‌ها را در نیم فصل اول از آن خود کند و توجه ها را به سمت والیبال خراسان جلب کند.

برای فصل جدید  نیز که از اول آبان اغاز خواهد شد علاقه مندان به این ورزش منتظرند تا این تیم با تدابیر کادر فنی و به لطف بازیکنان با انگیزه خود باز هم شگفتی بیافریند.

........................

گفتگو: سارا ناجی