شیروان - خبرگزاری مهر: برخورد مینی‌بوس با پژو در محور دوین به شیروان در خراسان شمالی 16 نفر را راهی بیمارستان کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، غروب پنجشنبه چهارم مهرماه، بر اثر برخورد یک دستگاه مینی بوس با خودروی پژو در محدوده روستای دوین شیروان، که به واژگونی مینی بوس منجر شد، 16 نفر از سرنشینان مینی بوس که  همگی از کارگران مزارع کشاورزی و در حال بازگشت به خانه بود مجروح و روانه بیمارستان شدند.

برپایه این خبر، با انتقال مصدومین به بیمارستان 13 نفر از آنان به طور سرپایی مداوا و 3 نفر که از ناحیه های مختلف، دچار شکستگی شده بودند بستری شدند.

فرماندهي نيروي انتظامي شيروان در گفتگو با خبرنگار مهر علت این حادثه را عدم توانايي راننده ميني بوس در كنترل وسيله نقليه پس از برخورد با خودروی پژو عنوان کرد.

به گفته سرهنگ علي پاكدل مینی بوس مذکور در حال انتقال جمعی از کارگران کشاورز به روستای دوين بود که در 10 کیلومتری محور شیروان به دوین دچار این حادثه شد.

یاد آور می شود: صبح چهارشنبه سوم مهرماه نیز اتوبوسي با 40 سرنشين در محور شيروان - فاروج به دلیل خواب آلودگی راننده واژگون و 24 نفر از مسافران آن به علت صدمات وارد شده راهي بيمارستان شدند.

شهرستان شیروان در شرق استان خراسان شمالی و در مسیر جاده آسیایی قراردارد و همه روزه محل تردد هزاران مسافر و زائر به سمت مشهد مقدس و یا بالعکس است.