منابع وابسته به انقلابیون بحرین از شروع تظاهرات مردمی موسوم به جان فدای کشورم و حرکت آیت الله عیسی قاسم و علامه الغریفی پیشاپیش مردم خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه المنامه، آیت الله عیسی قاسم در خطبه های نماز جمعه امروز خواستار مشارکت گسترده در تظاهرات مسالمت آمیز شد و گفت: تظاهرات اهمیت خاص را دارد حتی اگر رسانه ها در راستای تحریف و انکار آن برآیند.

وی افزود: کسانی که اهمیت تحرکات مسالمت آمیز را نادیده می گیرند به خود،خانواده، ملت و کشورشان ظلم می کنند.

عیسی قاسم بیان کرد: کدام حرکت همانند تحرکات بحرین مسالمت آمیز، منضبط و عقلانی است.رهبران مخالفان از داخل زندان دعوت به برگزاری تحرکات مسالمت آمیز می کنند،خلیل المرزوق از درون سلولش از مردم می خواهد تحرک مسالمت آمیز داشته باشند،علما،جمعیت های سیاسی و دیگر طرفهای مخالفان خواستار تحرکات مسالمت آمیز هستند و این در حالی است که رژیم با این تحرکات مسالمت آمیز با خشونت برخورد کرده است.

وی با بیان اینکه نگاه جهانیان به تظاهرات امروز است، افزود: ملت و شخصیتهای وابسته به مخالفان با خشونت مخالفت می کنند و با فرو رفتن کشور در فتنه و خشونت مخالف هستند.ما مخالفت خشونت و  خونریزی در بحرین هستیم.

این درحالی است که منابع وابسته به مخالفان رژیم بحرین از حرکت آیت الله عیسی قاسم و علامه الغریفی پیشاپیش تظاهرات کنندگان شرکت کننده در تظاهرات موسوم به "جانم فدای کشورم" خبر دادند.