نور - خبرگزاری مهر: رقابتهای تور والیبال ساحلی جام خزر با قهرمانی شهرداری زاهدان در شهرستان نور استان مازندران پایان یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم والیبال ساحلی شهرداری زاهدان با برتری برابر حریف بندرترکمنی خود در دیدار پایانی والیبال ساحلی جام خزر که عصر جمعه به میزبانی مازندران برگزار شد، جام قهرمانی مسابقات را از آن خود کرد.
 
در پایان دومین دوره رقابتهای تور والیبال ساحلی جام خزر که با حضور 27 تیم از استانهای کشور در شهرستان نور در غرب مازندران برگزارشد، تیم شهرداری زاهدان با ترکیب "پرویز فرخی و آقا محمد سلاق"  برابر تیم کمیته ساحلی بندرترکمن با ترکیب "بهمن قلی پور و وحید نیکوفرد" به برتری دست یافت و قهرمان شد.
 
تیم موتور کراس بجنورد  با ترکیب "رحمانی رئوفی و صابر هوشمند"  در دیدار رده بندی ایم رقابتها تیم شرکت پلاستیک تنکابن که از "پیام شبان پور و عباس عسگری " سود می برد را شکست داد و مقام سوم این دوره را از رقابتها را کسب کرد.
"بهزاد جهانی"، "حمید راهجردیان" و "مجتبی بیداریان" داوران بین المللی والیبال ایران به همراه چندین داور محلی قضاوت این رقابت ها را بر عهده داشتند.
 
در دور مقدماتی این رقابت ها 27 تیم حضور داشتند که رقابت های خود را در مرحله مقدماتی در هشت گروه "سه گروه چهار تیمی و پنج گروه سه تیمی" برگزار کردند و به تیم های اول تا هشتم این رقابت ها نیز 70 میلیون ریال جایزه نقدی اهداء شد.
 
" حسن منصوری "به عنوان رییس کمیته والیبال ساحلی و سرپرست مسابقات، "نادر انصاری" ( سرپرست فنی) و "محمدرضا درفش کاویانی" نیز به عنوان سرپرست داوری بر این رقابت ها نظارت داشتند.
 
دومین دوره رقابتهای تور والیبال ساحلی جام خزر از چهارشنبه سوم مهرماه با حمایت شرکت تولیدی" لبنی دوشه هراز" آمل با حضور 27 تیم از استانهای کشور در ساحل شهرستان نور استان مازندران آغاز روز جمعه با معرفی تیم های برتر به پایان رسید.