قم - خبرگزاری مهر: تیم ماهان تندیس قم در دیداری حساس از هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال مقابل تیم تاسیسات دریایی تهران نتیجه ای بهتر از تساوی کسب نکرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که هفته سوم از دیدارهای نیم فصل نخستی مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با شکست تیم ماهان تندیس قم برابر حفاری اهواز همراه بود، نماینده قم به اولین تساوی این فصل نیز تن داد و در میهمانی تیم تاسیسات دریایی تهران مساوی کرد.

این هفته براساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ برتر فوتسال، دیدارهای هفته چهارم از نیم فصل نخست مسابقات لیگ دسته برتر فوتسال باشگاه‌های کشور روزهای پنجشنبه و جمعه چهارم و پنجم مهر ماه برگزار شد و طی آن تیم فوتسال ماهان تندیس قم در رویارویی با تیم تازه وارد به لیگ برتر یعنی تاسیسات دریایی در دیداری حساس و نفس‌گیر به تساوی یک بر یک قناعت کرد.

بعد از پیروزی خانگی در هفته نخست که ماهان تندیس قم مقابل میهمان خود تیم فوتسال شهرداری ساوه به برتری دست یافت، این تیم در هفته دوم در نخستین مسابقه خارج از خانه خود به میدان رفت و توانست تیم زمزم اصفهان را نیز شکست بدهد، اما در هفته‌های سوم و چهارم لیگ برتر یک باخت و یک تساوی را کسب کرده است.

این تیم در فصل جاری مسابقات این فصل لیگ دسته برتر فوتسال باشگاه های کشور تاکنون از چهار مسابقه خود هفت امتیاز کسب کرده است و بدین ترتیب در جدول رده‌بندی رقابت های این فصل لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در مکان چهارم جای دارد.

با توجه به اینکه امسال با توافق مسئولان باشگاه صبا و ماهان تندیس، امتیاز صبا به ماهانی ها اختصاص یافت، تیم فوتسال ماهان تندیس قم برای اولین بار حضور در مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور را تجربه می کند و البته هنوز تکلیف سرمربی خود را هم نمی داند.

این در حالی است که تغییر و تحولات اخیر در کادر فنی تیم ماهان تندیس قم که به جدایی احتمالی رضا کردی از سرمربیگری ماهان انجامیده در نتیجه نگرفتن ماهان در دو هفته اخیر بی‌تأثیر نیست و به نظر می رسد ماهانی ها باید زودتر از این دست به کار شوند و تکلیف سرمربی جدید خود را مشخص کنند.

دیدار حساس این تیم در هفته چهارم از دور رفت رقابت‌های لیگ دسته برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با تیم تاسیسات دریایی تهران جمعه شب در سالن شهید دستگردی تهران برگزار شد، دیداری که در اوج حساسیت به انجام رسید و به تساوی یک بر یک دو تیم انجامید.

امسال در مسابقات لیگ دسته برتر فوتسال باشگاه‌های کشور 14 تیم حضور دارند که بازی‌های خود را برای کسب عنوان قهرمانی و راهیابی به رقابت‌های فوتسال قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا در مدت 26 هفته به صورت رفت و برگشت برگزار می‌کنند در حالی که ماهان تندیس قم هم اکنون با هفت امتیاز در مکان چهارم جدول جای دارد.