تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۰

شیراز – خبرگزاری مهر: دامادی كه در پي اختلاف خانوادگی دو خواهر زن خود را با اسلحه کلاش به قتل رسانده بود، در شهرستان کازرون استان فارس دستگير شد.

 به گزارش خبرگزاری مهر، فرمانده انتظامي شهرستان کازرون در تشريح اين خبر گفت: در پي اعلام مركز فوريت هاي پليسي 110 مبني بر وقوع قتل در یکی از محله های شهر کنارتخته، بلافاصله ماموران انتظامی بخش کنارتخته به همراه اکيپي از کاراگاهان جرايم جنايي و تشخيص هويت پليس آگاهي شهرستان در معيت پزشكي قانوني و بازپرس ويژه قتل به محل عزيمت كردند.

 سرهنگ سروقد افزود: با بررسي هاي بعمل آمده از محل حادثه مشخص شد، دو نفر خواهر در اتاق استراحتشان بر اثر اصابت چند گلوله به قتل رسیده که با انجام تحقيقات فني و پليسي و با توجه به اينکه قتل هيچگونه سرنخي نداشت، نظر ماموران به خانواده مقتول معطوف شد.

وی ادامه داد: کاراگاهان پليس آگاهي با بررسي و جمع آوري مدارک، ادله و شواهد، به يکي از برادران مقتول و داماد خانواده مشکوک شده و با هماهنگي مقام قضايي آنان را دستگير کردند.

سرهنگ سروقد گفت: در تحقيقات انجام شده داماد خانواده صراحتاً به قتل دو تن از خواهران همسرانش به انگیزه اختلاف خانوادگي، با همدستی برادر همسرش و شخصی دیگر اقرار کرد. فرمانده انتظامی شهرستان کازرونگفت: با دستگیری همدست قاتل، متهمین با تشکيل پرونده تحويل مقام قضايي و با قرار قانوني روانه زندان شدند.

کشف 77 كيلوگرم ترياك در داراب

با تلاش ماموران يگان امداد شهرستان داراب استان فارس 77 كيلو و 700 گرم ترياك از يك دستگاه خودرو وانت پيكان كشف شد.

فرمانده انتظامي شهرستان داراب با اعلام اين خبر گفت: در پي كسب  خبري مبني بر اينكه يك دستگاه خودرو زانتيا در يكي از جاده هاي فرعي شهرستان حامل موادمخدر بوده و به سمت شهرستان داراب در حال حركت است، بلافاصله ماموران يگان امداد به محل مورد نظر عزيمت كردند.

سرهنگ حسين ديندارلو ادامه داد: ماموران هنگام كنترل خودروهاي عبوري به يك دستگاه خودرو وانت پيكان كه در حال عبور از جاده هاي اطراف شهرستان داراب بود مظنون و زماني كه قصد متوقف كردن آن را داشتند، راننده اقدام به فرار كرد.

فرمانده انتظامي شهرستان داراب گفت: پس از مسافتي تعقيب و گريز خودرو متوقف و در بازرسي از آن مقدار 77 كيلو و 700 گرم موادمخدر از نوع ترياك كشف ، راننده خودرو به نام "ح- ح" دستگير و جهت سير مراحل قانوني تحويل مقامات قضايي شد.

سارقان مسلح منزل در شيراز دستگيرشدند

سارقان مسلح يك منزل در شيراز توسط ماموران انتظامي اين شهرستان شناسايي و دستگير شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان شيراز با اعلام اين خبر گفت: در پي مراجعه فردي به كلانتري بوستان شيراز و اعلام سرقت منزل، بلافاصله ماموران موضوع دستگيري سارق يا سارقان را در دستور كار خود قرار دادند.

سرهنگ بهادر اسماعيلي افزود: مالباخته در اظهارات خود بيان كرد يكي از دوستانش تعداد يك هزار و 115 دستگاه گوشي تلفن همراه را به صورت امانت در منزل وي گذاشته بوده كه ناگهان 4 نفر با دو دستگاه خودرو و به وسيله يك قبضه سلاح گرم با تهديد وارد منزل شده و با سرقت كليه گوشي هاي تلفن همراه متواري شده اند.

وي ادامه داد: با انجام كارهاي اطلاعاتي، سارقان به نام هاي "ح- ص"، "م- الف" و "و- گ" شناسايي، دستگير و به كلانتري منتقل شدند.

سرهنگ  اسماعيلي گفت: تحقيقات جهت كشف اموال مسروقه و سلاح هاي بكار رفته در سرقت همچنان ادامه دارد.